کد خبر: 11678تاریخ انتشار : ۲۱:۱۳:۱۰ - سه شنبه ۲ مهر ۱۳۹۸

تشکر شهروندان قائم‌شهری از رعایت حقوق شهروندی در یک شعبه بانک ملی

اختصاصی مازنی‌خبر / گروه اجتماعی: عدم احترام به مردم در بعضی بانک‌ها موضوعی بود که در یکی دو دهه اخیر همواره مورد نقد مردم قرار می‌گرفت تا جاییکه شکایت‌های بسیاری نیز مطرح و بررسی شد. به گزارش مازنی‌خبر ، بعد از آنکه در چند سال اخیر بر تعداد بانک‌های خصوصی و دولتی افزوده و یک‌ […]

تشکر شهروندان قائم‌شهری از رعایت حقوق شهروندی در یک شعبه بانک ملی

اختصاصی مازنی‌خبر / گروه اجتماعی: عدم احترام به مردم در بعضی بانک‌ها موضوعی بود که در یکی دو دهه اخیر همواره مورد نقد مردم قرار می‌گرفت تا جاییکه شکایت‌های بسیاری نیز مطرح و بررسی شد.

به گزارش مازنی‌خبر ، بعد از آنکه در چند سال اخیر بر تعداد بانک‌های خصوصی و دولتی افزوده و یک‌ رقابت شدید بین آنها برای جذب مشتری شکل گرفت، اکثر بانک‌ها تلاش کردند با برخورد مناسب و تکریم ارباب‌رجوع ، مشتریان بیشتری را جذب کنند.

با این وجود و با تمام کاستی‌های رفتاری که همچنان در بسیاری از بانک‌ها قابل رویت است ولی شعباتی وجود دارند که مردم و شهروندان به نیکی از مدیریت آنها یاد می‌کنند و حاضرند سرمایه خود را در آنجا به امانت بسپارند و از تسهیلات استفاده کنند.

یکی از این بانک‌ها ، شعبه هنر بانک ملی قائم‌شهر است. شعبه‌ای که مدیریت آنرا محمدرضا آهسته بر عهده دارد. فردی که احترام به مردم را سرلوحه کار خود قرار داده است.

تماس چند شهروند قائم‌شهری با مازنی‌خبر در مورد برخورد مناسب مدیریت این شعبه با مردم، ما را بر آن داشت تا به صورت سرزده سری به این بانک بزنیم.

برخورد مناسب و پاسخگویی با صبر و حوصله مثال‌زدنی از جمله موارد قابل توجه و تسریع در روند بررسی و پیگیری خواسته‌های مردم ستودنی بود.

این اتفاق مثبت در صورتی در شعبه هنر بانک ملی قائم‌شهر رخ داده است که خان‌علی رشیدی سرپرست بانک ملی مازندران همواره بر تکریم و رعایت حقوق شهروندی توسط کارکنان این بانک تاکید کرده است.

مازنی‌خبر در کنار تمام نقدهایی که مطرح می‌کند تصمیم گرفت در راستای تشویق مدیران مردم‌دار ، این گزارش را منتشر کند.