کد خبر: 5062تاریخ انتشار : 10:05:31 - شنبه 22 سپتامبر 2018

احمدی‌نژاد به دنبال هاشمی شدن!؟ / «نه» بزرگ مردم مازندران به یارانِ مشائی!

اختصاصی مازنی خبر / میثم کاوه: این روزها داستان «محمود احمدی نژاد و یارانش» قصه‌ی نخ نما شده ای برای مردم شده است. فردی که صبح در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام می نشیند و برای کلیات نظام رای می دهد و عصر با یارانش در تکاپوی افشاگری و تخریب بزرگان نظام می افتد. «محمود […]

احمدی‌نژاد به دنبال هاشمی شدن!؟ / «نه» بزرگ مردم مازندران به یارانِ مشائی!

اختصاصی مازنی خبر / میثم کاوه: این روزها داستان «محمود احمدی نژاد و یارانش» قصه‌ی نخ نما شده ای برای مردم شده است. فردی که صبح در جلسات مجمع تشخیص مصلحت نظام می نشیند و برای کلیات نظام رای می دهد و عصر با یارانش در تکاپوی افشاگری و تخریب بزرگان نظام می افتد.

«محمود احمدی نژاد» چهره‌ی شناخته شده ای برای اکثریت مردم ایران است . نه به خاطر اینکه ۸ سال به عنوان رئیس جمهور ایران فعالیت می‌کرد بلکه به خاطر انجام رفتارهای پوپولیسمی!

او امروز و در چهل سالگی نظام جمهوری اسلامی ، فکر می کند مردم کشور «آلزایمر» گرفته اند و بر همین اساس بر علیه بعضی اقدامات آنچنان موضع می گیرد که انگار یادش رفته در ۸ سال ریاست جمهوری اش چه عملکردی از خود بر جا گذاشت!

شاید هم او فکر می کند سرنوشتی که برای هاشمی رفسنجانی رخ داد و توانست در سال های بین ۸۴ تا ۹۲ جایگاه مردمی خود را بازیابی نماید ، برای او هم تکرار خواهد شد ولی بی شک فاصله هاشمی تا احمدی‌نژاد فاصله بسیاری است زیرا هاشمی رفسنجانی در زمان حیاتش هیچگاه بر علیه مقام معظم رهبری نه تنها سخن نگفت بلکه عملی نیز انجام نداد و اوج کار ایشان آنجا بود که از مقام معظم رهبری به عنوان عشق خود یاد کرد اما هیچ فردی فراموش نکرده و نمی‌کند که چگونه محمود احمدی نژاد در زمان انتخابات ریاست جمهوری اخیر جلوی نظر رهبری ایستاد و دست به ثبت نام در انتخابات زد و یا آن ۱۱ روز غیبت معروف را!

یادمان نرفته هاشمی رفسنجانی با تمام اختلاف نظرهائی که با قوه قضائیه ، مجلس و حتی مجلس خبرگان داشت هیچ گاه دست به تخریب این نهادها نزد زیرا تخریب نهادهای مهم و تاثیرگذار کشور را تخریب نظام جمهوری اسلامی می دانست ولی محمود احمدی نژاد ثابت کرده است برای رسیدن به خواسته هایش حاضر است پا روی هر نهاد و شخصیتی بگذارد!

اما این روزها بعد از اینکه لیدرهای اصلی و جریانی احمدی نژاد در مازندران به دلیل رفتارهایش از او جدا شده اند و حتی بعضی از آنها اعلام برائت نیز کرده اند، عده ای از یاران کم نام و نشان وی که البته علاقه بسیاری هم به «اسفندیار رحیم مشائی» دارند ، تلاش می کنند تا پای رئیس جمهور سابق را به استان یار دیرینه اش باز کنند تا پروسه تخریب در این استان نیز جاری و ساری گردد. هدف هم مشخص است . بیان سخنان تکراری یعنی تخریب و تخریب و تخریب و گرفتن ماهی از آب گل آلود!

اما حتماً احمدی نژاد می داند مردم دیارِ علویان و مازندران ، مردمی متفاوتی هستند و اجازه نخواهند داد نظامی که بیش از ۱۰ هزار و ۴۰۰ مازندرانی خون خود را برای حفظ آن ریخته اند ، توسط فردی تخریب شود که عملکرد ۸ ساله اش فراموش شدنی نخواهد بود! ۸ سالی که هم پایه های اقتصادی در کشور از هم پاشید و هم اخلاق مداری در سیاست جایش را به افشاگری های دروغین داد.

کارت زرد مردم مازندران به رئیس جمهور سابق را به خوبی می توان در فضای مجازی مشاهده کرد. نگاهی به کامنت های صفحات مختلف در اینستاگرام ، به خوبی نشان می دهد ، افرادی که مقابل نظر رهبری بایستند و خواسته و ناخواسته تن به تخریب نظام دهند ، جایگاهی در بین مردم مازندران ندارند.

این روزها کمتر فردی در مازندران ، منتظر حضور احمدی‌نژاد در این استان است به جز همان تعداد افرادی که سعی می کنند با حضور رئیس جمهور سابق ، لباس مظلومیت بر تن رحیم مشائی کنند و در این راه از فشار اقتصادی بر مردم سوءاستفاده کنند!

آقای احمدی نژاد ، مازندران جای جولان دادن علیه نظام ، پاک جلوه دادن متخلفین و نمایش‌های پوشالی نیست…