کد خبر: 7984تاریخ انتشار : 13:21:08 - پنجشنبه 14 فوریه 2019

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران: سازمان تامین اجتماعی با تمام توان به فکر خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم است

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: ایجاد خدمات غیرحضوری و حذف کاغذ بازی ها در ادارات ، یک انقلاب اداری بود که در سازمان تامین اجتماعی انجام پذیرفت. به گزارش مازنی خبر؛ سیدعلی اصغر محمودی با تاکید بر اینکه طرح کرامت رضوی یکی از یادگاری‌های مرحوم دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی بود، افزود: در چند […]

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران: سازمان تامین اجتماعی با تمام توان به فکر خدمات رسانی مطلوب‌تر به مردم است

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: ایجاد خدمات غیرحضوری و حذف کاغذ بازی ها در ادارات ، یک انقلاب اداری بود که در سازمان تامین اجتماعی انجام پذیرفت.

به گزارش مازنی خبر؛ سیدعلی اصغر محمودی با تاکید بر اینکه طرح کرامت رضوی یکی از یادگاری‌های مرحوم دکتر نوربخش در سازمان تامین اجتماعی بود، افزود: در چند سال اخیر بیش از 4700 بازنشسته و مستمری بگیر از استان مازندران به صورت رایگان به مشهد مقدس اعزام شدند.

وی افزود: سازمان تامین اجتماعی یک سازمان درآمد و هزینه می باشد و با استفاده از درآمدها، خدمات مختلف ارائه می کند.

محمودی همچنین از کسب رتبه اول تامین اجتماعی مازندران در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید خبر داد و اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای کشور محسوب می شود که بالغ بر 40 میلیون نفر در کشور را زیر چتر حمایت خود قرار داده است.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران گفت: سازمان تامین اجتماعی نه تنها سربار دولت نیست بلکه همواره یار دولت ها بوده است.

محمودی در مورد همسان سازی حقوق بازنشستگان نیز اظهار داشت: همسان سازی حقوق بازنشستگان به صورت قانون در آمده است ولی اجرای آن در مرحله اول به پرداخت بدهی دولت به سازمان بستگی دارد.

وی با تاکید بر اینکه هرچه توان مالی سازمان تامین اجتماعی تقویت شود، خدمات نیز ارتقا می یابد، افزود: 26 قشر و صنف در مازندران تحت حمایت های سازمان تامین اجتماعی قرار دارند.
محمودی بازنشستگان را سرمایه های کشور دانست و افزود: باید از بازنشستگان نخبه در حوزه های مختلف به عنوان مشاور استقاده کرد.

مدیرکل تامین اجتماعی مازندران افزود: در راستای راستی آزمائی بیمه 7 هزار فرد که از یارانه بیمه قالی بافی استفاده می کردند ولی تولید قالی نداشتند قطع شد.

محمودی ارائه خدمات در شعب سازمان تامین اجتماعی را یکی از اقدامات اساسی سازمان عنوان و تصریح کرد: ارائه خدمات غیر حضوری لیست های اینترنتی و ابلاغ الکترونیکی به کارفرمایان از جمله این موارد است.

وی افتتاح ساختمان جدید شعبه دو قائمشهر، شعبه دو بابل و گلوگاه، افتتاح سه شعب جدید سه ساری، سه بابل و دو آمل، افتتاح شعبه اقماری بلده نو و رستمکلا، ارائه خدمات غیر حضوری لیست های اینترنتی و ابلاغ الکترونیکی، اعزام همکاران به عتبات عالیات، تجهیز و بازسازی مرکز اسناد و مدارک تامین اجتماعی مازندران، خرید ،تجهیز ، بهسازی و نوسازی ساختمان های اداری را از جمله دستاوردهای تامین اجتماعی مازندران در سال های اخیر عنوان کرد.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++

تامین اجتماعی مازندران؛ نماد مدیریت جهادی

سازمان تامین اجتماعی در استان مازندران بعد از انقلاب اسلامی دستاوردهای متعددی داشته است. نگاهی به دستاوردهای سازمان تامین اجتماعی نشان می دهد که این اداره کل در 40 سال اخیر از نظر کیفی و کمی پیشرفت‌های کم‌نظیری داشته است که می تواند الگویی برای دیگر ارگان ها باشد.

شرح سال 57 سال 97 درصد
بیمه شدگان 90000 638666 610+
مستمری بگیران 4700 135487 2782+
کارگاه 15000 104337 596+
تعداد تحت پوشش 378800 1892938 400+
درصد تحت پوشش 23% 57.3% 148+
تعداد شعب استان 8 28 250+