کد خبر: 9566تاریخ انتشار : ۸:۲۴:۳۱ - شنبه ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۸

استاندار مازندران: روابط عمومی؛ جریانی مخلص، فداکار و پرتلاش در صحنه های مختلف کار سازمانی است

احمد حسین زادگان، استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران با صدور پیامی؛ روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت. به گزارش مازنی خبر ، متن کامل پیام مقام عالی دولت در مازندران بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم ۲۷ اردیبهشت؛ یادآور مجاهدات عاشقانه و خالصانه کسانی است که با […]

استاندار مازندران: روابط عمومی؛ جریانی مخلص، فداکار و پرتلاش در صحنه های مختلف کار سازمانی است

احمد حسین زادگان، استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران با صدور پیامی؛ روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را تبریک گفت.

به گزارش مازنی خبر ، متن کامل پیام مقام عالی دولت در مازندران بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

۲۷ اردیبهشت؛ یادآور مجاهدات عاشقانه و خالصانه کسانی است که با پایداری و حضور شبانه روزی در سنگرهای خطیر اطلاع رسانی و آگاهی بخشی؛ عظمت و دشواریِ وظیفه و رسالت انسانی در عصر ارتباطات را معنا می بخشند. معنای راستین روابط عمومی، همتراز عشق ورزیدن به تعهد انسانی و فداکاری و ایثار در جبهه کار است.

دنیای امروز؛ دنیای مشارکت عمومی و مردمی و استفاده از ظرفیت ها و توانمندی های بخش خصوصی برای شکوفایی و اعتلای اقتصادی است و هیچ دولتی با تکیه محض بر امکانات و ظرفیت های خود و بتنهایی قادر نیست به پیشرفت دست پیدا کند و قله های توسعه را یکی پس از دیگری در نوردد.

در چنین فضایی؛ شرط اساسی موفقیت و اثرگذاری در اختیار داشتن رسانه های گروهی بمنظور نفوذ در لایه های اجتماع و برنامه ریزی برای افکار عمومی و استفاده از توانمندی ها، ظرفیت ها، منابع و ابزارهای اطلاع رسانی است و بی تردید توفیق یا عدم توفیق سیاست ها و برنامه های مدیران در فراهم کردن زمینه مشارکت و همکاری مردم؛ مرهون توجه به نقش و جایگاه روابط عمومی ها به عنوان یکی از مهم ترین بسترهای اطلاع رسانی و زنجیره اتصال سازمان ها و نهادها با افکار عمومی است که می تواند تاثیر بسزایی در جلب مشارکت و پاسخگویی به دغدغه های شهروندان و تقویت امید، اعتماد، همدلی و همفکری بیشتر بین مدیران و مردم داشته باشد.

امروز؛ اطلاع رسانی صرفا در معنای مختصر و محدود ابلاغ و رساندن اخبار و رویدادها خلاصه و محدود نمی شود، بلکه سرعت و سبقت جویی در اطلاع رسانی و بکارگیری شیوه ها و قالب های خلاق، نوین و مبتکرانه خبر؛ جریان خبر رسانی را به ابزاری برای مدیریت فضای اطلاع رسانی و سوق دادن افکار و مخاطبان جامعه به مسیری تبدیل کرده است که دنیای ارتباطات در جستجوی آن است.

باید اذعان کرد که روابط عمومی یک عنصر متصل به همه فعالیت های سازمان و طرفِ مشورت مدیران و جریانی مخلص، فداکار و پرتلاش در صحنه های مختلف کار سازمانی است.

نقش این واحد متعهد و مجاهد را در سیل اخیر نمی توان بهیچ روی در اطلاع رسانی بموقع و آگاهی بخشی بهنگام و درست به مردم و انعکاس خدمات و اقدامات دستگاه ها و نهادهای فعال در این بحران نادیده گرفت.

اینجانب ۲۷ اردیبهشت ماه؛ روز جهانی روابط عمومی و ارتباطات را به تمامی فعالان عرصه اطلاع رسانی بویژه به عناصر خدوم و پرتلاش مدیران و کارشناسان روابط عمومی دستگاه های دولتی، نهادهای عمومی و غیردولتی و پیشکسوتان این عرصه تبریک عرض می کنم و توفیق و بهروزی روز افزون این عزیزان را از درگاه خداوند متعال مسئالت می نمایم.

انتظار می رود؛ روابط عمومی ها با کار متشکل، ایده پردازی و حضور در همه عرصه های فعالیت سازمانی، بهره گیری از تمامی ظرفیت های اطلاع رسانی و آگاهی بخشی، تکریم ارباب رجوع و رفتاری نیکو، جذب کننده و پسندیده به نقش و جایگاه خود بیش از پیش وقوف داشته باشند و مدیران نیز با تقویت این جایگاه و تجهیز این واحد مهم در سازمان، زمینه پویایی روابط عمومی ها را فراهم آورند و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری بعنوان رونق تولید نامگذاری شده است، با تلاش مضاعفِ همه دلدادگان به آرمان های شهدا، امام شهدا و انقلاب اسلامی، شاهد توفیق بیش از پیش و روزافزون در بخش های مختلف باشیم. ان شاء الله تعالی…

احمد حسین زادگان

استاندار و رئیس شورای هماهنگی روابط عمومی های مازندران