کد خبر: 9616تاریخ انتشار : ۹:۳۷:۱۱ - چهارشنبه ۱ خرداد ۱۳۹۸

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران: پاسخگویی و تکریم از ایثارگر وظیفه بنیاد است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: پاسخگویی و تکریم از ایثارگر مهمترین وظیفه بنیاد محسوب می گردد . به گزارش مازنی خبر ، هدایت مظلومی در مورد فعالیت میز خدمت اظهار داشت: میز خدمت، مناسب ترین شیوه پاسخگویی به نیازها و درخواست جامعه ایثارگری در بعد خدماتی محسوب می گردد. وی افزود: […]

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران: پاسخگویی و تکریم از ایثارگر وظیفه بنیاد است

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران گفت: پاسخگویی و تکریم از ایثارگر مهمترین وظیفه بنیاد محسوب می گردد .

به گزارش مازنی خبر ، هدایت مظلومی در مورد فعالیت میز خدمت اظهار داشت: میز خدمت، مناسب ترین شیوه پاسخگویی به نیازها و درخواست جامعه ایثارگری در بعد خدماتی محسوب می گردد.
وی افزود: میز خدمت در بنیاد بعنوان پیشانی سازمان، وظیفه اش رسیدگی سریع به مشکلات ایثارگران، ارتقاء رضایتمندی، پاسخ به مسائل واحدهای مرتبط می باشد.
مدیر کل بنیاد مازندران تصریح کرد: تکریم ایثارگر، صیانت اجتماعی، حفظ حقوق شهروندی، آسان سازی خدمات، خوش خلقی و ثبت درخواست ها از موضوعاتی است که باید در میز خدمت مورد توجه همکاران بنیاد قرار گیرد.
مظلومی با اشاره به اینکه سیاست هایی که در زمینه تمرکز زدایی خدمات به جامعه هدف اتخاذ گردید شاهد کاهش مراجعات این عزیزان به ستاد استان هستیم به طوری که جامعه ایثارگری، بدون اینکه مسافت طولانی را طی کند بصورت مستقیم از بنیاد تحت پوشش خود خدمات دریافت می کند.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران اظهار داشت: آنچه در رابطه با خدمت رسانی به جامعه ایثارگری مهم است عملیاتی کردن برنامه ها و کیفی سازی خدمات به خانواده های مکرم شهدا، جانبازان و آزادگان است .
مظلومی در این جلسه بر فرهنگ سازی و آگاهی بخشی به جامعه ایثارگری در زمینه ارائه خدمات در قالب بروشور، بکارگیری نیروهای خبره و مشرف به بخش نامه های بنیاد، برگزاری آموزش، باور پذیری، ثبت خدمات، نصب منشور اخلاقی در کلیه بنیادهای تابعه و تهیه شرح وظائف برای نیروهای میز خدمت تأکید کرد.
مدیر کل بنیاد مازندران افزود: نگاه ما این است که ایثارگر از نوع خدماتی که دریافت می کند احساس آرامش کند و دغدغه ای نداشته باشد.