کد خبر: 27713تاریخ انتشار : 12:40:33 - دوشنبه 13 مه 2024

زنده بودن حقیقت عاشورا برای دشمنان شکننده است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره شهید مدافع حرم سعید کمالی از شهدای خان طومان، ضمن تبریک دهه کرامت و دو میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: در ایام سالروز حماسه کربلای خان طومان قرار داریم، رزمندگان و شهیدان زیادی از این خطه و استان تقدیم حرم مطهر حضرت زینب […]

زنده بودن حقیقت عاشورا برای دشمنان شکننده است

آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در یادواره شهید مدافع حرم سعید کمالی از شهدای خان طومان، ضمن تبریک دهه کرامت و دو میلاد امام رضا (ع) و حضرت معصومه (س)، اظهار کرد: در ایام سالروز حماسه کربلای خان طومان قرار داریم، رزمندگان و شهیدان زیادی از این خطه و استان تقدیم حرم مطهر حضرت زینب کبری (س) و حضرت رقیه (س) شدند.

وی افزود: هزار و ۴۰۰ سال برای کربلا گریه کردیم و بر مظلومیت شهیدان کربلا اشک ریختیم اما مهم‌تر از آن کربلا آفرینی است و اگر در جای خود حماسه‌ای همچون حماسه کربلا بیافرینیم، مهم‌تر است.

آیت الله محمدی لائینی خاطرنشان کرد: ملت بزرگ ایران و خانواده‌های شهدا به حق نشان دادند که کربلاآفرین هستند، ما در هشت سال دفاع مقدس حماسه‌هایی کربلاگونه آفریدیم.

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در دفاع حرم و حوزه مقاومت کربلاها آفریدیم که به برکت هوشیاری، احساسات پاک، همت والا و دستگیری و پندپذیری از ماجرای کربلای امام حسین (ع) صورت گرفت و یکی از کربلاها، کربلای خان طومان است.

عضو مجلس خبرگان رهبری یادآور شد: رزمندگان عزیزمان در جریان دفاع از خان طومان درصدد بودند تا حلب سقوط نکند و خط دفاعی خان طومان از دست مقاومت در نرود، آن روحیه و عشق نشانه این است که حقیقت عاشورا و کربلا در وجود فرزندان شما زنده بوده و این برای دشمنان کشنده و شکننده است.