کد خبر: 27508تاریخ انتشار : 13:23:06 - شنبه 20 آوریل 2024

دانشگاه‌ها باید به حوزه روابط عمومی توجه بیشتری کنند

حجت الاسلام سید باقر حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران در نشست هم‌اندیشی دبیران مناطق ده‌گانه و مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید به حوزه روابط عمومی توجه بیشتری کنند. وی با اشاره به روایتی از امام رضا (علیه السلام) گفت: اگر پیامی به درستی منتقل […]

حجت الاسلام سید باقر حسینی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران در نشست هم‌اندیشی دبیران مناطق ده‌گانه و مدیران روابط عمومی دانشگاه‌ها و پارک‌های علم و فناوری تاکید کرد: دانشگاه‌ها باید به حوزه روابط عمومی توجه بیشتری کنند.

وی با اشاره به روایتی از امام رضا (علیه السلام) گفت: اگر پیامی به درستی منتقل نشود، طبیعتا اثر مدنظر را هم نخواهد داشت. اگر ما موفق شویم صدای قرآن و اهل بیت را منتقل کنیم و برسانیم، فطرت‌های پاک آن را می‌پذیرند و اگر موفق نشویم، در این جنگ رسانه‌ای پیچیده شکست می‌خوریم.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه مازندران ابراز کرد: نخستین گامی که همه ما در جایگاهی که هستیم باید برداریم، احساس اهمیت مسئولیتی است که بر دوش ماست.

حجت‌الاسلام  حسینی در پایان یادآور شد: اگر همه امکانات و ظرفیت‌ها را داشته باشیم اما توانایی استفاده از آن‌ها را نداشته باشیم، آن مسئولیت را ضایع می‌کنیم. بالادستی‌ها چه در بیرون دانشگاه و چه درون دانشگاه آن‌گونه که باید به نقش و اهمیت روابط عمومی‌ها توجه نکردند که اگر چنین می شد مقدار پشتیبانی از روابط عمومی نباید اینگونه می بود.