کد خبر: 27795تاریخ انتشار : 21:22:32 - سه‌شنبه 21 مه 2024

مردم در تاریخ‌ آیت الله رئیسی را با خدمتگزاری صادقانه اش یاد خواهند کرد

سعید کهنسال  در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی افزود: وی خدمتگزار واقعی از نوع کرامت از اولیای الهی بود که رضایت مردم را به منصه ظهور رساند. وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی در طول سال‌های عمر پُر برکتش مجاهدت ارزنده از زهد، ذکر، خدمت و اخلاص را به […]

مردم در تاریخ‌ آیت الله رئیسی را با خدمتگزاری صادقانه اش یاد خواهند کرد

سعید کهنسال  در پیامی ضمن تسلیت شهادت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی افزود: وی خدمتگزار واقعی از نوع کرامت از اولیای الهی بود که رضایت مردم را به منصه ظهور رساند.

وی ادامه داد: شهید آیت الله رئیسی در طول سال‌های عمر پُر برکتش مجاهدت ارزنده از زهد، ذکر، خدمت و اخلاص را به نمایش گذاشت و خدمات بی شماری به نظام مقدس جمهوری اسلامی و مردم ایران ارائه کرد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران در بخش دیگری از پیامش اظهار داشت:‌ رئیس جمهور شهید در مسوولیت‌های خطیر خود در جایگاه‌های مختلف، بدون احساس خستگی وصف ناپذیر و از عمق جان به مردم خدمت‌رسانی کرد و منشأ تحولات شد.

کهنسال گفت: آیت الله رئیسی با نگاه فضیلت خواهی حیرت انگیز به شهداء و خاندان مکرم ایثارگران عشق می ورزید.

وی در پایان پیامش عنوان کرد: اینجانب شهادت آیت الله دکتر رئیسی، رئیس جمهور و همرهانش را به ساحت مقدس حضرت ولی عصر (عجل الله تعالی فرجه الشریف) رهبر معظم انقلاب امام خامنه ای، ملت شریف ایران اسلامی و خانواده های معزز شهدا و ایثارگران تسلیت عرض نموده و علو مقام برای آن عزیزان مسالت می کنم.

آیت الله سید ابراهیم رئیسی، خادم‌الرضا(ع) و هشتمین رئیس جمهوری اسلامی ایران که عصر یکشنبه ۳۰ اردیبهشت در مسیر بازگشت از مراسم افتتاح سد قیز قلعه‌سی به سمت شهر تبریز، در منطقه ورزقان استان آذربایجان شرقی دچار سانحه هوایی شده بود، به همراه تمامی همراهان، همزمان با شب ولادت امام رئوف علی ابن موسی الرضا (ع) به مقام رفیع شهادت نایل شد.