logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

دکتر یونسی: باید به رییس‌جمهور فرصت داد

1403/05/22

رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان مازندران گفت: باید به رئیس‌جمهور جدید فرصت داد تا برنامه‌هایش را مطابق گفتمانی که دارد، عملیاتی و اجرایی سازد.

دکتر مهدی یونسی رستمی در گفتگو با نشریه تکرار ؛ با تاکید بر اینکه طبیعی است هر لیستی که از سوی رئیس‌جمهور به مجلس شورای اسلامی معرفی شود، دیدگاه‌های مخالف و موافق خواهد داشت ، افزود: برای شروع فعالیت دولت، مهم آن است که وزرای معرفی‌شده به مجلس ، تفکرات و گفتمان آقای دکتر پزشکیان را قبول داشته و به آن پایبند باشند.

یونسی اکثریت لیست وزرای معرفی شده از سوی رئیس‌جمهور را مطلوب و قابل دفاع ارزیابی کرد و ادامه داد: به نظر می‌آید آقای دکتر پزشکیان با تجربه‌ی سال‌ها فعالیت اجرائی و کار در مجلس، سعی کرده‌اند به تمام جریان‌های سیاسی فرصت خدمت در دولت چهاردهم داده شود تا این افراد بتوانند توانمندی‌های خود را به مردم ثابت کنند.

رئیس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مازندران با تاکید بر اینکه وحدت در داخل کشور زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت در داخل و موفقیت در سیاست خارجی خواهد شد، تصریح کرد: رییس‌جمهور بارها خود را فردی فراجناحی معرفی کرده است و اعتقاد دارد برای توسعه ایران باید از تمام ظرفیت‌های انسانی در کشور استفاده کرد.

یونسی با بیان اینکه دولت چهاردهم به نام دولت وفاق‌ملی نام‌گذاری شده، افزود: دولت وفاق‌ملی یعنی از افراد توانمند، کارنامه‌دار، متخصص و متعهد به گفتمان دکتر پزشکیان در وزارتخانه‌ها استفاده شود بدون آنکه جریان سیاسی یا قومیت آن افراد اولویت باشد.

وی با تاکید بر اینکه معرفی وزیر زن برای وزارتخانه مهم راه و شهرسازی نشان از توجه ویژه‌ی دکتر پزشکیان به بانوان ایرانی است، افزود: مطمئنا در دولت چهاردهم فضای کار برای بانوان و زنان ایرانی بیش از هر زمان دیگری فراهم خواهد شد.

دکتر یونسی افزود: آقای پزشکیان در مناظرات بارها تاکید کردند، فضای خدمت را برای همه آماده خواهند کرد اما افرادی که مسئولیت می‌پذیرند باید در مقابل مردم پاسخگوی عملکرد خود باشند و این برای اولین بار است که یک رئیس‌جمهور وزرای خود را موظف به پاسخگویی و ارائه گزارش عملکرد به مردم می‌کند.

یونسی با تاکید بر اینکه دلسوزان واقعی مردم و یاران باوفای دکتر پزشکیان از دولت او سهم‌خواهی نمی‌کنند؛ اظهار داشت: برای قضاوت عملکرد دکتر پزشکیان و دولت چهاردهم خیلی زود است لذا باید بعد از فرصت کافی، عملکرد دولت را ارزیابی نمود.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.