logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

دکتر یونسی: معرفی دو وزیر مازندرانی را به فال نیک می‌گیریم

1403/05/24

رییس‌ ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مازندران گفت: حضور دو مازندرانی در لیست وزرای پیشنهادی دولت به مجلس را به فال نیک می‌گیریم.

دکتر مهدی یونسی رستمی در گفتگوی اختصاصی با تکرار ؛ با تاکید بر اینکه دولت دکتر پزشکیان را باید بر اساس عملکرد در آینده نقد کرد، اظهار داشت: باید به دولت چهاردهم فرصت کافی داده شود و سپس عملکرد دولت را بر اساس گفتمان و شعارهای داده شده‌ی رییس‌جمهور در زمان انتخابات، نقد و تحلیل نمود.

وی افزود: دکتر پزشکیان سعی کرده است در لیست وزرای پیشنهادی، از تمام افکار سیاسی استفاده کند و در این بین، معرفی دو مدیر توانمند مازندرانی برای وزارتخانه‌های کشور و گردشگری، اتفاق بسیار خوبی است.

یونسی با بیان اینکه با رای اعتماد بالای مجلس به تمام وزرای پیشنهادی می‌توان شاهد ادامه وحدت در کشور باشیم، اظهار داشت: دکتر پزشکیان با استفاده از تمام افکار سیاسی در لیست وزرای پیشنهادی ثابت کرد به دنبال وحدت در کشور است و اکنون نوبت مجلس می‌باشد تا با رای اعتماد به تمام وزرای پیشنهادی، گامی محکم در راستای تثبیت این وحدت بردارد.

دکتر یونسی با بیان اینکه دکتر ظفرقندی وزیر پیشنهادی وزارت بهداشت و درمان، فردی پاکدست، متخصص، متعهد، دانشمند و فرهیخته بوده و او را نزدیک به ۳ دهه است که می‌شناسد، افزود: شناخت بنده از دکتر ظفرقندی به زمان ریاست در دانشگاه علوم پزشکی مازندران برمی‌گردد و ایشان از همان زمان که مسئولیت دانشگاه علوم پزشکی تهران را بر عهده داشتند، ثابت کرده بودند مدیری توانمند هستند.

رییس ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مازندران تصریح کرد: کشور برای برون‌رفت از مشکلات داخلی و خارجی نیاز به وحدت دارد و امیدواریم وزرای معرفی شده با عملکرد مناسب و تلاش برای حل مشکلات مردم، جواب اعتماد دکتر پزشکیان به آنها را به درستی بدهند.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.