logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

اسکندرنیا: مومنی فردی متعهد به پزشکیان است

1403/05/26

معاون اجرایی ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در مازندران گفت: همه باید کمک کنیم تا دولت چهاردهم بر اساس شعارها و گفتمان رییس‌جمهور موفق شود.

به گزارش تکرار ؛ دکتر بهروز اسکندرنیا در دیدار با دکتر مسعود پزشکیان و در جمع روسای ستادهای مرکزی استان‌ها، افزود: ستادهای مرکزی دکتر پزشکیان در استان‌ها، می‌توانند نقش بازوهای مشورتی را برای دولت ایفا کنند.

وی ادامه داد: دکتر پزشکیان به عنوان رییس‌جمهور بیش از هر شخص دیگری به دنبال موفقیت دولت و جلب رضایت مردم است لذا بدون سهم‌خواهی، باید فرصت دهیم دولت چهاردهم با آزادی و اختیار ، کارش را آغاز نماید.

اسکندرنیا با تاکید بر اینکه حضور دو مدیر توانمند و باتجربه مازندرانی در لیست وزرای پیشنهادی به مجلس، موجب خوشحالی مازندرانی‌ها گردیده است، تصریح کرد: مازندران، فرزندان شایسته‌‌ی بسیاری دارد که می‌توانند در جایگاه‌های مختلف به مردم کشور و نظام جمهوری اسلامی خدمت کنند.

به گزارش تکرار ؛ معاون اجرایی ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در مازندران ادامه داد: از سوی بعضی افراد نقدهایی بر انتخاب سردار مومنی به عنوان وزیر پیشنهادی کشور مطرح شده اما با شناختی که از سردار مومنی داریم باید بگویم او فردی فراجناحی، باتجربه، متخصص، کاربلد و متعهد به گفتمان دکتر پزشکیان است.

اسکندرنیا ادامه داد: امیدواریم دولت چهاردهم افرادی را به عنوان استاندار در استان‌های مختلف انتخاب کند که موجب ایجاد وحدت و عامل استفاده از ظرفیت‌‌های انسانی توانمند در استان‌ها شوند.

وی در پایان اظهار داشت: با توجه به شرایطی که کشور دارد باید فرصت کافی به دولت چهاردهم داده شود تا با برنامه‌ریزی و اجرا بتواند مشکلات مردم به خصوص در بخش اقتصادی را کاهش دهد.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.