logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

نماینده ولی فقیه در مازندران: زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد

1403/06/12

نماینده ولی فقیه در مازندران با تاکید بر اینکه قوی شدن بخش فرهنگی داخل زندان‌ها باید از اصول مهم باشد، گفت: زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد.

به گزارش مازنی خبر و به نقل از ایسنا، آیت الله محمدباقر محمدی لائینی در تکریم و معارفه مدیرکل زندان‌های استان مازندران، ضمن تسلیت شهادت امام حسن مجتبی (ع) پیامبر اکرم (ص) و امام رضا (ع)، اظهار کرد: از اینکه خادمی می‌رود و خادم دیگری می‌آید در سفر زندگی طبیعی است.

وی با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان با خلاء سرپرستشان دچار دردسرهای زیادی می‌شوند، افزود: از این رو هم قاضی‌ و هم مسئول زندان باید نگاه چندجانبه را به این مجموعه داشته باشند.

نماینده ولی فقیه در مازندران ادامه داد: عدالت باید در زمینه فضای فیزیکی و ساختمانی به اندازه کافی رعایت شود، زندان باید یک ندامتگاه و جایگاهی برای ایجاد تحول باشد.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه قوی شدن بخش فرهنگی داخل زندان‌ها باید از اصول مهم باشد، گفت: عوامل زندان باید پایبند به اصول انسانیت باشند، عوامل خشن بی‌اخلاق آنجا معنا ندارد بلکه باید همچون پرستاران در بیمارستان باشند.

مراسم آیین تکریم و معارفه مدیر کل زندان های استان مازندران، با حضور دکتر ابراهیمی، معاون سازمان زندان های کشور و مسئولین دستگاه قضایی استان در سالن شهید بهشتی دادگستری مازندران برگزار شد. و ضمن تقدیر از علی استادی، مدیر کل اسبق سازمان زندان های استان مازندران، حمیدرضا پوریایی به عنوان مدیر جدید زندان های استان مازندران معرفی شد.

https://cdn.isna.ir/d/2024/09/01/4/63157828.jpg?ts=1725205909336

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

16 to 19 از 5