logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

معاون ستاد مرکزی دکتر پزشکیان: مشورت رئیس‌جمهور با رهبر انقلاب اتفاق زیبایی است

1403/05/20

معاون نظارت ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان مازندران گفت: آقای پزشکیان به عنوان رییس جمهور ایران، بعد از رهبر انقلاب نفر دوم کشور هستند و طبیعی است که بخواهد برای چینش کابینه دولتش از نفر اول کشور مشورت بگیرد.

مهدی محمدی در گفتگوی اختصاصی با نشریه تکرار گفت: طبق قانون رییس جمهور اختیاراتی دارد که یکی از آنها انتخاب معاونین است که آقای پزشکیان با بررسی تمام جوانب معاونین خود را از جریان های سیاسی مختلف انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: اینکه ما بخواهیم آقای پزشکیان رییس جمهور شود اما توقع داشته باشیم فلان شخص معاون یا وزیر شود ، این به معنای سهم‌خواهی است.

محمدی که مسئولیت ستاد مستقلین دکتر پزشکیان در استان مازندران را عهده‌دار بود ، افزود: مردم به گفتمان آقای پزشکیان رای دادند لذا بر اساس رای مردم و تنفیذ رهبر انقلاب ، باید این فرصت به آقای رییس جمهور داده شود تا بتواند نیروهای امین خود را در مسئولیت های مختلف به کار گیرد.

فرماندار اسبق شهرستان های رامسر، نوشهر، نور و قائمشهر ادامه داد: آقای پزشکیان با شعار دولت وفاق ملی و استفاده از نیروهای توانمند در تمام جریان های سیاسی کشور، کارش را آغاز کرده است و از آنجا که باید به عنوان رئیس دولت پاسخگوی عملکرد دولت نیز باشد لذا باید فرصت کار و خدمت به او و دولت چهاردهم داده شود.

محمدی با تاکید بر اینکه همه‌ی ما به دفعات در زمان بعد از انتخابات از زبان دکتر پزشکیان شنیدیم که اگر ورود به موقع مقام معظم رهبری نبود قطعا امروز آقای پزشکیان، رییس جمهور نبود، افزود: تعامل و همکاری بین رهبر انقلاب و رییس جمهور باعث پیشرفت کشور می شود و در واقع این مهم ، یک اتفاق بسیار زیباست که آقای پزشکیان از مشورت رهبری برای معرفی کابینه استفاده کرده است.

معاون ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان با تاکید بر اینکه نمایندگان مجلس و رئیس جمهور ، همگی منتخب مردم هستند، ادامه داد: مجلس به عنوان قوه مستقل حق دارد به بعضی از وزرای پیشنهادی، رای اعتماد ندهد اما زیباست با توجه به توصیه رهبر انقلاب به نمایندگان محترم مبنی بر اینکه با رای اعتماد به وزرای پیشنهادی برای تشکیل هرچه سریعتر دولت کمک شود، آنها نیز بیشترین همکاری را با دکتر پزشکیان برای رای اعتماد به وزرای پیشنهادی داشته باشند.

مدیرکل اسبق سیاسی و انتخابات استانداری مازندران در مورد تغییر استاندار و ویژگی های انتخاب استاندار آینده مازندران نیز گفت: در مورد انتخاب استاندار آینده به عنوان فردی که مدیر ارشد استان است، توقع می رود شخصی انتخاب شود که توسعه استان را نه در حرف بلکه در عمل سرعت ببخشد و برای سرعت بخشیدن به این روند از تمام ظرفیت افراد تاثیرگذار مازندرانی چه در داخل استان و چه در خارج استان بهره ببرد.

مهدی محمدی افزود: استاندار آینده مازندران به تیمی منسجم برای رشد استان نیاز دارد که بتوانند ضمن بهبود اوضاع استان در حوزه های مختلف مانند کشاورزی، گردشگری، ورزش، صنایع و ... ، همچنین نیروهای توانمند و نیروهای انسانی مستعد را شناسایی و در بدنه ادارات رشد بدهد تا در آینده از این جوانان در مسئولیت های مختلف اجرائی استان و سطح ملی استفاده شود.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.