کد خبر: 27285تاریخ انتشار : 11:20:46 - شنبه 23 مارس 2024

آزادسازی اراضی کشاورزی میلیاردی در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی روز شنبه افزود: در پی تغییر کاربری غیرقانونی و تصرف سه هزار و ۵۰۰ متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت. وی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان ساری، تمام دیوار […]

آزادسازی اراضی کشاورزی میلیاردی در ساری

سردار حسن مفخمی شهرستانی روز شنبه افزود: در پی تغییر کاربری غیرقانونی و تصرف سه هزار و ۵۰۰ متر از اراضی کشاورزی و زراعی در یکی از مناطق شهرستان ساری، موضوع در دستور کار پلیس امنیت اقتصادی قرار گرفت.

وی تصریح کرد: با هماهنگی قضائی و با همکاری کارشناسان جهاد کشاورزی شهرستان ساری، تمام دیوار کشی ها و بناهای ایجاد شده در زمین مذکور تخریب شد و در اختیار بخش کشاورزی قرار گرفت.

سردار مفخمی شهرستانی خاطر نشان کرد: مالک زمین مذکور که پس از تفکیک غیر قانونی این زمین اقدام به دیوار کشی و ساخت و سازهای غیر مجاز در آن کرده بود، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی استان مازندران ارزش زمین های رهاسازی شده در این عملیات را بالغ بر ۳۱ میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال عنوان کرد و افزود: مبارزه جدی پلیس با جرایم اقتصادی مطالبه مردمی است و شهروندان در ایام تعطیلات نوروز می توانند در صورت مشاهده هرگونه زمین خواری، تصرف اراضی ملی و یا کشاورزی موضوع را از طریق مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.