logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

فرماندار قائم‌شهر خبر داد: اجرای نهضت طرح هادی

1403/05/29

جواد مولایی قرا؛ فرماندار شهرستان قائمشهر با حضور در دفتر گروه خبری تکرار از خدمات، زحمات و تلاش‌های بی‌شائبه و صادقانه همه خبرنگاران، اصحاب رسانه، مطبوعات و جراید در انعکاس عملکرد و انتشار اخبار فعالیت‌های دولت و در راستای تحقق جهاد تبیین تشکر و قدردانی کرد.
 
فرماندار قائمشهر با بیان اینکه پس از پیروزی انقلاب اسلامی مخصوصاً جنگ ۸ ساله، دشمن در یک جنگ ترکیبی با همه توان خود پای کار آمد تا عزت مردم و صلابت یک کشور و کارهای بزرگی که در کشور انجام شده است را زیر سوال ببرد، موفقیت های عظیم را ناچیز جلوه دهد و مشکلات کوچک را بزرگنمایی کند، افزود: در این جنگ ترکیبی یقیناً رسانه‌های ما به عنوان سربازان خط مقدم در مقابل همه‌ی رسانه‌های غربی ، مسئولیت بزرگ اطلاع‌رسانی شفاف را بر دوش دارند.

 

مولایی با تاکید بر اینکه رسانه‌های کشور ما در قبال منافع ملی و حفظ و پایداری  فرهنگ و اندیشه‌ که بالاترین دیوار مملکت است نیز مسئولیت خطیری بر عهده دارند، تصریح کرد: جایگاه خبرنگار بسیار ویژه‌ است چرا که باید نسبت به  اخلاق جامعه، کج‌اندیشی‌های مسئولین و ادارات، انتقال مشکلات مردم به مسئولین و ایجاد امیدآفرینی در کشور، تمام همت و تلاش خود را به کار گیرد.

وی با بیان اینکه نهضت طرح هادی بیش از 70 روستای شهرستان قائمشهر در سال جاری اجرا خواهد شد، ادامه داد: اتفاقات بسیار خوبی در شهر و روستاهای شهرستان قائمشهر در حوزه های مختلف از جمله طرح هادی، مدارس، آب، برق، راه، پروژه‌های شهری و ... رخ داده که این کارنامه، کارنامه قابل دفاعی است و طبق آمارهای ثبت شده دستگاه‌های مرتبط استانی، پس از ۴۵ سال از پیروزی انقلاب اسلامی، کم‌سابقه بوده است.
 

مولایی افزود: در بحث بازآفرینی شهری، دولت مقدار ۱۲۰ تن قیر به صورت مشارکتی به شهرداری قائمشهر اختصاص داده که با توجه به تفاهم‌نامه امضا شده باید در محلات کمتر توسعه یافته استفاده شود.
 

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر در ادامه با اشاره به این که ۱۰۰ تن قیر مشارکتی هم برای بازآفرینی شهری به شهر ارطه اختصاص داده شده است، بیان کرد: تناژ قیر بسیار خوبی برای بازآفرینی شهری و نهضت آسفالت شهری در نظر گرفته شده که باید با برنامه‌ریزی درست به مرحله اجرا برسد‌.
 

مولایی قرا با اظهار این مطلب که در روستاهای قادیکلای بزرگ، واسکس، سید ابوصالح و سایر روستاهای قائم‌شهر، خدمات رسانی خوبی در حوزه آب، برق، جهاد کشاورزی و راه انجام شد و بسیاری از مشکلاتی که داشتند، به لطف خدا مرتفع گردید، اظهار داشت: احراز رتبه نخست اجرای طرح هادی با بیشترین مشارکت روستائیان و توسعه راههای روستایی، موفقیت در جذب اعتبارات و اجرا و بهره‌برداری طرح‌های عمرانی ، تولیدی و اقتصادی  به عنوان شاخص‌های پیشگام و برتری قائم‌شهر در مسیر توسعه ، عمران و آبادانی در سطح استان مازندران است.
 

فرماندار قائم‌شهر در گفتگو با تکرار، اجرا و تکمیل پروژه‌های نیمه تمام را از دیگر مشخصه‌های بارز تحول و پیشرفت این شهرستان برشمرد و افزود: احداث زمین چمن و تکمیل و تجهیز مجموعه ورزشگاه  شهید وطنی ، بیمارستان جدیدالتاسیس رازی قائم‌شهر ، تقاطع غیرهمسطح شهید مهدوی ، تکمیل پل سوخته‌کلا در محور ارتباطی بالا تجن و شتاب بخشی در روند طرح‌های عمرانی و خدمات شهری از جمله این خدمات است.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.