logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

شهردار گرگان: ابر پروژه شهربازی گرگان افتتاح می‌شود

1403/05/16

شهردار گرگان از افتتاح ابرپروژه شهربازی شهرداری گرگان تا پایان سال و در آستانه ۱۰۰ سالگی تاسیس شهرداری گرگان خبر داد.

سیدمحمدرضا سیدالنگی در نشست خبری با اصحاب رسانه استان گلستان ضمن تبریک هفته خبرنگار و تسلیت شهادت اسماعیل هنیه اظهار کرد: شهادت اسماعیل هنیه قلوب مسلمانان جهان را جریحه دار کرده و به برکت خون این شهید بزرگوار مسلمانان جهان و به ویژه جبهه مقاومت مصمم‌تر و با عزمی راسخ تر از مردم مظلوم فلسطین خواهند کرد. 

وی بیان کرد: ۲ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان بودجه برای شهر گرگان در سال ۱۴۰۳ در نظر گرفته شد که از مجموع اعتبارات شهری حدود یک‌هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان اعتبار جاری و یک‌هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان عمرانی است.

شهردار گرگان با اشاره به اینکه در آستانه ۱۰۰ سالگی تاسیس شهرداری گرگان هستیم، اظهار کرد: بودجه شهرداری گرگان در سال ۱۳۰۴ مصوب شده است و یکصد پروژه عمرانی برای سال جاری که مصادف با یکصد سالگی شهرداری گرگان در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه به اینکه سال گذشته برای تیم بسکتبال شهرداری در لیگ برتر و رقابت‌های باشگاه‌های آسیا ۸۱۰ میلیارد ریال هزینه شد، گفت: شهرداری و شورای شهر گرگان خود را متعهد به حمایت مالی از همه رشته‌ها و ورزش‌ها می‌داند به همین دلیل شورای شهر ۱۰۰ میلیارد برای کمک به تیم‌ها، هیات‌ها، ورزشکاران و مدال‌آوران تصویب کرد.

سیدالنگی از پیشرفت ۱۸ درصدی پروژه‌های عمرانی در  سال‌جاری خبر داد و افزود: تا پایان سال‌جاری فاز اول  پروژه بزرگ شهر بازی گرگان با اعتبار یک‌هزار میلیارد تومان به‌ بهره‌برداری می‌رسد.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری گرگان صرفا به مسائل عمرانی نپرداخته و توجه به پروژه های فرهنگی را نیز در در اولویت های خود قرار داده است، گفت: سال گذشته در حوزه قرارگاه جهادی دو هزار و ۱۲۰ میلیارد ریال هزینه شد و امسال هم در این بخش هزار میلیارد ریال اعتبار در نظر گرفته شده است.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.