logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

ابراهیم‌زاده: مازندران نیاز به استانداری تحول‌خواه و اجرایی دارد

1403/06/23

رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه حامی دکتر پزشکیان در استان مازندران: استان نیاز به استانداری تحول‌خواه و اجرایی دارد.

به گزارش تکرار ؛ رییس ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه حامی دکتر پزشکیان در استان مازندران گفت: مازندران در سال‌های اخیر از توسعه عقب افتاده است و برای اینکه در مسیر توسعه قرار بگیرد، نیاز به استانداری تحول‌خواه و اجرایی دارد.

دکتر محمداسماعیل ابراهیم‌زاده با تاکید بر اینکه مازندران ظرفیت‌های بسیار بالایی برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی دارد، افزود: اینکه چه کسی استاندار مازندران باشد تا از این ظرفیت‌ها به نفع مردم استفاده کند، مهم است.

وی ادامه داد: استاندار مازندران باید فردی با قدرت اجرایی بالا ، توانمند، امتحان‌ پس داده، آشنا به مسائل استان، پاکدست، معتقد به استفاده‌ی از جوانان و بانوان متخصص باشد و همچنین به گفتمان دولت و دکتر پزشکیان معتقد و پایبند باشد.

مدیرعامل اسبق شرکت گاز استان مازندران تصریح کرد: فردی که در انتخابات به دکتر پزشکیان رای نداده است، مطمئنا به گفتمان او نیز معتقد نیست و اگر چنین فردی استاندار شود بیش از آنکه برای موفقیت دولت به نفع مردم کار کند، برای دوستان همفکر و حلقه‌ی نزدیک به خودش تلاش خواهد کرد.

ابراهیم‌زاده با تاکید بر اینکه دکتر مهدی یونسی به دلیل داشتن ارتباط بسیار خوب و دوستانه با رییس‌جمهور و همچنین سابقه درخشان اجرایی ، یک ظرفیت بسیار خوب برای مازندران محسوب می‌شود، گفت: مازندران به چنین افرادی که در انتخابات ریاست‌جمهوری، برای موفقیت دکتر پزشکیان از همه‌ چیز خود گذشتند، نیاز دارد تا دلسوزانه برای موفقیت دولت، جلب رضایت مردم و به اتمام رسیدن پروژه‌های نیمه‌تمام عمرانی استان که چندین سال رها شده‌اند، تلاش کنند.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه

* آفرین امیرکبیر گاز مازندران درود بر شما خیلی مردی