logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

دکتر یونسی: سهم بانوان در مسئولیت‌ها باید افزایش یابد

1403/06/23

جلسه هم اندیشی روسای کمیته‌های بانوان ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان مازندران با رئیس ستاد مرکزی عصر جمعه برگزار شد.

رییس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان مازندران گفت: تلاش دلسوزانه و شبانه‌روزی بانوان در کنار آقایان باعث موفقیت دکتر پزشکیان در انتخابات شد.

به گزارش تکرار ، دکتر مهدی یونسی رستمی با اشاره به حضور بی‌سابقه بانوان در مسئولیت‌های مهم دولت چهاردهم، افزود: بکارگیری بانوان در مسئولیت‌های مختلف اولویت دولت بوده و مطمئنا ادامه خواهد داشت.

یونسی با بیان اینکه در زمان ریاست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در دولت اصلاحات، از ۵ بانوی مازندرانی در مسئولیت‌های مهم استفاده نمودم، ادامه داد: این افراد در نهایت عملکرد درخشانی از خود برجا گذاشتند و ثابت نمودند، بانوان مازندرانی در نظم و برنامه‌ریزی مثال‌زدنی و توانمند هستند.

وی با تاکید بر اینکه به نیروهای جوان و بانوان باید در استان مازندران میدان داده شود، اظهار داشت: مردم مازندران تشنه‌ی خدمت و استان نیز نیازمند تفکر تازه است.

رییس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان مازندران با تاکید بر اینکه گفتمان وفاق ملی نباید باعث کنارگذاشتن حامیان توانمند دکتر پزشکیان شود، افزود: در شورای راهبردی استان از بانوان توانمند و دارای ایده و خلاق استفاده خواهیم کرد.

یونسی در مورد تشکیل شورای راهبردی استان نیز گفت: بعد از تاکید دکتر پزشکیان، شورای راهبردی مازندران به عنوان بازوی مشورتی دولت در آینده تشکیل می‌شود و اکنون نیز تعدادی از افراد در حال مطالعه برای چگونگی تشکیل و شکل‌دهی آن هستند.

وی ادامه داد: نباید نگاه شرقی و غربی در استان مازندران داشته باشیم و باید از بانوان توانمند از تمام شهرستان‌های استان استفاده کنیم.

یونسی ادامه داد: سهم بانوان ایرانی به خصوص بانوان مازندرانی باید در مسئولیت‌ها بیشتر شود هرچند معتقدم اصلاحات ناگهانی و یکباره اتفاق نمی‌افتد بلکه تدریجی رقم میخورد.

یونسی افزود: بانوان توانمندی هستند که می‌توانند تعدادی از فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها را به خوبی اداره کنند. ما باید به بانوان برای چنین مسئولیت‌های مهمی اطمینان کنیم چون آنها همواره در هر جایگاهی بودند و با تمام محدودیت‌هایی که داشتند، عملکرد قابل قبولی از خود بر جا گذاشتند.

به گزارش تکرار ؛ ام‌البنین محمدی معاونت بانوان ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان مازندران نیز در این جلسه گفت:  بانوان در ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان هم‌گام و حتی گاهی اوقات جلوتر از آقایان تلاش کردند.

وی با تقدیر از مدیریت دکتر مهدی یونسی به‌عنوان رییس ستاد مرکزی مازندران به نقش تاثیر گذار بانوان در موفقیت دکتر پزشکیان اشاره کرد و افزود: دکتر یونسی فردی عمل‌گرا، مدیر و صبور در ستاد بودند که اعتقادی بی‌نظیر به نقش جوانان و بانوان داشتند.

محمدی تصریح کرد: هدف از حضور پررنگ بانوان در صحنه انتخابات، خوب شدن حال مردم بود.

معاون بانوان ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در مازندران در پایان گفت: استاندار جدید مازندران باید مانند دکتر یونسی در عمل اعتقاد به بانوان را ثابت کرده باشد تا از ظرفیت بزرگ و توانمند بانوان استان در مسئولیت‌ها استفاده نماید.

به گزارش تکرار ، در حاشیه این جلسه روسای کمیته‌های بانوان ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در مازندران از دکتر یونسی خواستند مسئولیت استانداری را قبول نماید.

بانوان ستادی دکتر پزشکیان در این جلسه در مورد مسائل مختلف مثل حقوق شهروندی، نقش زنان در توسعه، استفاده از بانوان توانمند در مسئولیت‌های مختلف، حمایت از زنان سرپرست‌خانوار، حمایت از زنان کارآفرین، توجه ویژه به زیرساخت‌های ورزش بانوان و... صحبت کردند و خواستار برنامه‌ریزی دولت در این مسائل شدند.

https://s8.uupload.ir/files/untitl3ed_yw0h.jpg

untit1led_x3h5.jpg

https://s8.uupload.ir/files/untitle2d_2z31.jpg

untitle5d_dsi3.jpg

untitle6d_peqk.jpg

untitled_0ob3.jpg

untitleddd_upwy.jpg

 

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه

* انتصاب خانم دکتر گلین مقدم با توجه به وضعیت کشاورزی و جنگل و مرتع و زیست محیطی و همچنین تحقق اهداف دولت جناب دکتر پزشکیان و ایجاد امید و نشاط در جوانان و مردم استان و کشور موثر و ارزشمند خواهد شد .