logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

سیدعلی قاسمی: مازندران نیاز به تحول اساسی دارد

1403/06/26

مدیرکل اسبق آموزش و پرورش مازندران گفت: امیدواریم دولت هر چه زودتر برای استانداری مازندران، بهترین تصمیم را بگیرد.

سیدعلی قاسمی با تاکید بر اینکه بعد از شروع به کار دولت چهاردهم، حامیان دکتر پزشکیان منتظر تغییر استانداران هستند، افزود: اجرای سیاست‌های دولت چهاردهم که متفاوت با دولت قبل است، با استانداران فعلی امکان‌پذیر نیست.

وی ادامه داد: در حوزه آموزش و پرورش ، مازندران نیاز به تحول اساسی دارد و فردی باید به‌عنوان استاندار انتخاب شود که مباحث تعلیم و تربیت جز برنامه‌های اصلی او باشد.

قاسمی که در ایام انتخابات معاونت فرهنگیان ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در استان مازندران را بر عهده داشت، افزود: یکی از شعارهای رییس‌جمهور توجه ویژه به زندگی معلمان بوده و باید در این موضوع، برنامه‌ریزی مناسبی صورت گیرد.

قاسمی با اشاره به نقش دکتر مهدی یونسی رییس‌ ستاد مرکزی دکتر پزشکیان در مازندران و ارتباط نزدیک او با رییس‌جمهور ، اظهار داشت: فرزندان مازندران شایسته‌ی بهترین امکانات آموزشی هستند و این موضوع فقط با یک استاندار مردمی تحقق پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه برای ایجاد تحول در مازندران ، به فردی برای استانداری نیاز است که دغدغه‌مند به کار بپردازد، افزود: از آنجایی که دکتر یونسی خودشان در دانشگاه معلم هستند، بی‌شک برای معلمان بیش از هر شخص دیگری ارج و منزلت قائل می‌باشند و اطمینان دارم برای رفاه معلمان استان برنامه‌های اثربخشی اجرا خواهند کرد، به گونه‌ای که در تاریخ استان ماندگار شود.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.