کد خبر: 2814تاریخ انتشار : 18:21:29 - شنبه 7 جولای 2018

تقدیر بازرس وزارت کشور از عملکرد مطلوب پلیس در سواحل دریای مازندران

بازرس وزارت کشور در حوزه آسیب های اجتماعی در بازدید از طرح های ساماندهی سواحل دریا در شهرستان بابلسر از عملکرد مطلوب پلیس در این طرح قدردانی کرد. به گزارش مازنی خبر ، سردار محمدرضا حبیب زاده بازرس وزارت کشور در حوزه آسیب های اجتماعی در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از […]

تقدیر بازرس وزارت کشور از عملکرد مطلوب پلیس در سواحل دریای مازندران

بازرس وزارت کشور در حوزه آسیب های اجتماعی در بازدید از طرح های ساماندهی سواحل دریا در شهرستان بابلسر از عملکرد مطلوب پلیس در این طرح قدردانی کرد.

به گزارش مازنی خبر ، سردار محمدرضا حبیب زاده بازرس وزارت کشور در حوزه آسیب های اجتماعی در گفت گوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری پلیس از تلاش و زحمات ماموران انتظامی استان در برقراری نظم و امنیت در سواحل دریا قدردانی کرد.

وی که روز گذشته برای بازدید از اقدامات طرح های سالم سازی دریا به سواحل شهرستان بابلسر عزیمت کرده بود، اظهارداشت: برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با آسیب های اجتماعی، ارتقاء امنیت اخلاقی و کنترل ترافیک از جمله اقدامات ذاتی نیروی انتظامی در طرح ساماندهی سواحل دریا است.

بازرس وزارت کشور با اشاره به اینکه حضور نیروی انتظامی در سواحل دریا پررنگ و بسیار مطلوب ارزیابی می شود، گفت: به نمایندگی از وزیر محترم کشور و قائم مقام وزیر از تلاش و زحمات فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه ساماندهی سواحل دریا قدردانی می کنم.

سردار حبیب زاده با اشاره به اقدامات گسترده و مناسب فرماندهی انتظامی استان مازندران در حوزه فرهنگی و اجتماعی در سواحل دریا، اقدامات فرهنگی دریا را از وظایف ذاتی دستگاه های مربوطه به ویژه اداره کل فرهنگ و ارشاد و سازمان تبلیغات اسلامی برشمرد.

وی با تاکید بر فراهم کردن بسترهای لازم برای حضور مسافران در سواحل دریا از سوی ادارات کل ورزش و جوانان، میراث فرهنگی و گردشگری و جمعیت هلال احمر، گفت: باید جایگاه استقرار مردم در سواحل مشخص تا ضمن جلوگیری از وقوع حوادث از بروز آسیب های اجتماعی پیشگیری شود.