logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

در جلسه احزاب اصلاح‌طلب با دکتر یونسی چه گذشت!؟

1403/06/16

اختصاصی تکرار / گروه سیاسی: نشست هم‌اندیشی دبیران و نمایندگان احزاب اصلاح‌طلب مازندران با دکتر مهدی یونسی رستمی رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر مسعود پزشکیان در استان برگزار شد.

به گزارش گروه خبری تکرار از ساری ، در این دیدار که به صورت هم‌اندیشی در راستای توسعه استان مازندران و به میزبانی حزب ندای ایرانیان برگزار گردید، حدود 50 نفر از دبیران و نمایندگان احزاب و گروه‌های سیاسی مختلف اصلاح‌طلب استان حضور داشتند.

مجید فراهانی رییس شورای مرکزی حزب ندای ایرانیان در این جلسه ضمن اشاره به نقش پررنگ و فعال اصلاح‌طلبان در انتخابات اخیر ریاست جمهوری که باعث موفقیت دکتر مسعود پزشکیان گردید، اظهار داشت: احزاب اصلاح‌طلب بعد از روی کار آمدن دولت چهاردهم، به دنبال سهم‌خواهی نرفتند.

فراهانی با تاکید بر اینکه باید به نخبگان ، جوانان و بانوان اعتماد بیشتری شود، تصریح کرد: برای تحقق شعار وفاق ملی در دولت چهاردهم، رویکرد جبهه اصلاحات و استفاده از نیروهایی که به گفتمان دکتر پزشکیان اعتقاد قلبی و عملی دارند مهم است.

در ادامه جلسه، امیر عادلانی دبیر مجمع ایثارگران اصلاح‌طلب مازندران نیز با تاکید بر حمایت احزاب اصلاح‌طلب از دولت از همان شروع به‌کارش، افزود: تغییر هر چه سریعتر مدیران و مسئولینی که عملکرد ضعیغی در سه سال اخیر داشتند، خواسته‌ی مردم و حامیان دکتر پزشکیان در استان است.

در ادامه محمد رحیمی دبیر انجمن اسلامی مهندسین مازندران و قائم‌مقام کمیته مهندسین ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در کشور نیز اظهار داشت: انتخاب فردی به‌عنوان استاندار که بتواند مازندران را به توسعه برساند باید اولویت جریان‌های سیاسی و دلیل وحدت در داخل استان باشد.

وی افزود: در چند روز اخیر ، گزینه‌های مختلفی برای استانداری مازندران مطرح گردیده که به نظر بنده با توجه به ظرفیت بالای دکتر یونسی در ارتباط مستقیم با دکتر پزشکیان، ایشان می‌تواند یکی از گزینه‌های بسیار مناسب برای استانداری مازندران باشد.

رحیمی ادامه داد: مازندران دارای نیروهای انسانی توانمند بسیاری در سطح کشور است که اگر این نیروها در کنار هم وحدت و همدلی داشته باشند ‌میتوانند بسیاری از مشکلات مردم استان را بر طرف سازند.

همچنین ماه‌سلطان کاشی دبیر مجمع زنان نواندیش نیز با اشاره به حضور پررنگ بانوان در دولت چهاردهم، افزود: امیدواریم حضور زنان در دولت دکتر پزشکیان تداوم و تعدادشان نیز بیشتر شود.

به گزارش تکرار ، در ادامه جلسه دیگر نمایندگان احزاب نیز به بیان دیدگاه‌های خود در مورد مسائل مختلف از جمله شاخص‌های انتخاب استاندار آینده،  استفاده از جوانان و بانوان در مسئولیت‌های مهم داخل استان بعد از انتخاب استاندار جدید، طبقه‌بندی کردن مشکلات و معضلات استان و سپردن حل مشکلات به نخبگان و کارشناسان ، بهره بردن از ظرفیت تشکل‌های مردم‌نهاد و استفاده از احزاب اصلاح‌طلب به عنوان بازوی مشورتی دولت در استان، شکل‌دهی فضای باز برای فعالیت آزاد رسانه‌ها و اعلام نظر نخبگان در سطح استان، توزیع عادلانه قدرت و ثروت در سطح استان به شکلی که از گلوگاه تا رامسر به شکل واحد دیده شود و ... پرداختند که مورد تاکید دکتر مهدی یونسی رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در استان مازندران نیز قرار گرفت.

گفتنی است برای اولین بار بعد از انتخابات ریاست جمهوری ، رئیس ستاد مرکزی انتخابات یک رئیس جمهور در مازندران ، به صورت منظم با فعالین ستادی ، نخبگان ، اصحاب رسانه، جریان‌های سیاسی و تشکل‌های مردم‌نهاد جلسات هم‌اندیشی برگزار می نماید تا دیدگاه‌ها و نظرات مختلف از داخل استان به دکتر مسعود پزشکیان منتقل گردد.

دکتر یونسی در این جلسه نقش احزاب در توسعه کشور و استان مازندران را مهم دانست و افزود: فقط با کار کارشناسی و سپردن مسئولیت به افراد کارشناس و دارای انگیزه می‌توان مشکلات را برطرف و استان مازندران را به توسعه رساند.

وی اظهار داشت: موفقیت دکتر پزشکیان با همدلی و وحدت به دست آمد و برای موفقیت دولت چهاردهم نیز نیاز به تداوم همدلی است.

دکتر یونسی با اشاره به شعار وفاق ملی، تصریح کرد: برای تحقق شعار وفاق ملی نباید حامیان دکتر پزشکیان که در ایام انتخابات بی‌منت تلاش کردند، نادیده گرفته شوند.

به گزارش تکرار ، در پایان این جلسه، مسئولین حزب ندای ایرانیان با اهدای لوح تقدیری از زحمات دکتر یونسی در ایام انتخابات تقدیر کردند.

https://s8.uupload.ir/files/un585titled_7vlh.jpg

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.

آخرین اخبار

16 to 19 از 5