logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

حمایت روحانیون فعال در ستادهای دکتر پزشکیان از مهدی یونسی

1403/06/26

روحانیون فعال در ستادهای مرکزی دکتر مسعود پزشکیان سراسر استان مازندران در حمایت از دکتر مهدی یونسی رستمی برای تصدی استانداری مازندران بیانیه دادند.

*سحرم دولتِ اقبال به بالین آمد*

*گفت برخیز که آن خسرو شیرین آمد*

در سیستم هایِ حکومتی و نظام های دموکراتیک ، شایسته سالاری و شایسته گزینی یک اصل مترقی و عُقلایی هست
یعنی خردمندان و فرهیختگان جامعه باید تلاش کنند، فاضل ترین و داناترین افراد را در جامعه جستجو و مسئولیت های خطیر و حساس را به آنها سپرد.
در نظام های مردم‌سالاری دینی آنگونه که از فحوای سخنان پیشوایان دین مُستفاد می شود اصل بر این است که دانایان و نخبگان ریاست عامّه را عهده دار شوند. امام علی علیه السلام می فرماید : خداوند از دانایان عهد و میثاق گرفت که در این باب حضور خردمندانه داشته باشید و سکوت نکنید.

در آخرین حضور ملت شریف و نجیب ایران در عرصه دموکراسی خواهی ، دکتر مسعود پزشکیان  از رجال برجسته و فرهیخته و وطن دوست که اکثر مردم او را به امانت داری و صداقت مداری می شناختن به عنوان رئیس جمهور کشورمان انتخاب شد. 

اینک او و دولت مردانش مترصد گزینش برترین شخصیت ها و چهره های زبده و کارآمد برای تصدّی  استانداری های سراسر کشورهستند.

 ما به عنوان مسئول کمیته روحانیون ستادهای مرکزی دکتر مسعود پزشکیان در سراسر استان مازندران رسالت ومسئولیت سنگینی بر عهده داریم تا شایسته ترین ، پاکدست ترین و برترین گزینه برای تصدی استانداری مازندران را معرفی و از او دفاع کنیم .در میان همه چهره ها و شخصیت هایی سیاسی همسو با دولت که در این مدت نام آنها مطرح شده و سر زبان ها افتاد، ضمن احترام به همه ، ما برای استانداری دیار علویان و دلاورخیز استان مازندران از جناب آقای *دکتر مهدی یونسی رستمی* اعلام حمایت می کنیم. شخصیتی که صبغه و سابقه ی روشن و درخشانی در بین مردم مخصوصا جوانان عزیز حامی دکتر مسعود پزشکیان داشته و رزومه پربار و پویایی در کارنامه علمی و مدیریتی ایشان سند خورده است.
به همین خاطر جهت ادای دین و ایفای عهد و تنویر افکارعمومی به صورت مختصر به دلائل اصلح و افضل بودن  این بزرگوار اشاره می نماییم؛ 
دکتر مهدی یونسی رستمی شخصیتی علمی و آکادمیک و دارای مدارج والای دانشگاهی و بیش از صدها مقاله علمی و طرح های تحقیقاتی، شخصیتی مقتدر و توانمند در امور اجرائی و متخصص در ابعاد مدیریتی و نظارتی ، صلاحیت اخلاقی ، تواضع و پاکدستی و امانتداری لذا با توجه به موارد فوق الذکر ایشان را ذی صلاح و بهترین گزینه برای تصدی استانداری مازندران می دانیم و از وی حمایت قاطع می نماییم.

*والسَّلامُ عَلَی مَنِ اِتَّبَعَ الهُدَی*

کمیته روحانیون ستادهای مرکزی دکتر پزشکیان در سراسر استان مازندران

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.