logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

اختصاصی تکرار / گزینه‌های مطرح برای استانداری مازندران

1403/06/13

اختصاصی گروه خبری تکرار : در راهروهای وزارت کشور نام چند گزینه بیش از دیگران برای استانداری مازندران به گوش می‌رسد.

یک شخص موثق از مسئولین نزدیک به دولت به گروه خبری تکرار گفت: در روزهای اخیر نام‌های بسیاری برای استانداری مازندران مطرح شده بود که تعدادی از آنها به دلیل عملکردشان در گذشته و تعدادی دیگر به دلیل اینکه انتخاب آنها موجب شکل‌گیری تنش سیاسی در استان می‌شد، از جمع گزینه های استانداری مازندران خارج شدند.

گفته می‌شود بعد از مطرح شدن حدود 50 اسم برای استانداری مازندران در محافل سیاسی مختلف ، نزدیکان دکتر پزشکیان و مسئولین ستادهای انتخاباتی دکتر پزشکیان در استان مازندران از دکتر مهدی یونسی رستمی خواستند تا نامش به عنوان گزینه نهایی استانداری مازندران مطرح شود. هرچند یونسی بارها عنوان کرده بود که به دنبال سهم‌خواهی از دولت نیست اما بسیاری از شخصیت‌های سیاسی و اجتماعی و همچنین نخبگان دانشگاهی مازندران اعتقاد دارند ارتباط نزدیک و بسیار دوستانه‌ی دکتر یونسی با رئیس جمهور باعث گرفتن امتیازات و امکانات خوبی در آینده برای مازندران خواهد شد و به نوعی این ارتباط دوستانه موجب توسعه و پیشرفت هر چه بهتر استان خواهد شد.

یونسی که مسئولیت ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در مازندران را بر عهده داشت ، در دولت اصلاحات رئیس دانشگاه علوم پزشکی مازندران بود و در آن زمان عملکرد بسیار درخشانی از خود بر جا گذاشته بود. او در حال حاضر به عنوان یک جراح حرفه‌ای کلیه ، مدیریت بیمارستان خصوصی شفا را نیز بر عهده دارد. همین مشغله کاری باعث شده تا یونسی بارها عنوان کند که به دنبال مسئولیت در دولت پزشکیان نیست اما بسیاری اعتقاد دارند که مازندران در حال حاضر بیش از آنکه به استاندار سیاسی نیاز داشته باشد به یک استاندار علمی و نزدیک به رئیس‌جمهور نیاز دارد و به خاطر همین از یونسی خواسته‌اند تا از تصمیم خود منصرف گردد.

در کنار مهدی یونسی رستمی ، فرد دیگری که نامش برای استانداری مازندران مطرح شده ، عبدالله رضیان نماینده اسبق مجلس است.

رضیان در دوره دهم مجلس از حوزه انتخابیه قائمشهر ، سوادکوه و جویبار و با حمایت اصلاح طلبان و با کمک لیست امید (ائتلاف فراگیر اصلاح‌طلبان / گام دوم) ، وارد مجلس شد. البته رضیان بعد از حضور در مجلس در فراکسیون امید به ریاست محمدرضا عارف نرفت و در فراکسیون مستقلین نام نویسی کرد. اما او در دوره بعدی انتخابات مجلس نتوانست اعتماد مردم را جلب نماید و از حضور برای بار دوم در مجلس باز ماند. رضیان سابقه درخشانی در حوزه قضائی دارد.

در کنار یونسی و رضیان ، عده‌ای نیز تلاش دارند تا نام علی نبیان همچنان مطرح بماند.

نبیان در دولت های اول و دوم حسن روحانی ، مجموعا 5 سال معاون عمرانی استانداری مازندران بود. او بعد از اینکه محمد اسلامی به عنوان وزیر راه و شهرسازی منصوب شد، به عنوان رئیس سازمان ملی زمین و مسکن انتخاب شد. نبیان بعد از مدتی از آن مسئولیت کنار گذاشته شد و به عنوان مدیرعامل سازمان مجری ساختمان‌ها و تأسیسات دولتی و عمومی وزارت راه و شهرسازی منصوب گردید. او از آن زمان تا به امروز این مسئولیت را بر عهده دارد و دوران رئیسی و در سه سالی که بسیاری از مدیران دولت روحانی برکنار شده بودند او به کارش ادامه داد. همین مسئله باعث شده تا نبیان در بین حامیان دکتر پزشکیان منتقدین جدی داشته باشد. بر اساس سخن رییس‌جمهور که تاکید داشت از افرادی در دولت چهاردهم استفاده خواهد شد که به گفتمان او اعتقاد داشته باشند، تعدادی از نخبگان حامی دکتر پزشکیان بر همین اساس معتقدند نبیان به گفتمان دولت اعتقاد ندارد.

به گزارش تکرار ، از آنجا که در وزارت کشور اتخاذ هر تصیمی در هر لحظه امکان‌پذیر است و بسیاری از تصمیمات در آخرین لحظه به دلایل مختلف ، کنسل می‌گردد، باید منتظر بمانیم و ببینیم در نهایت نام چه کسی از سوی هیات دولت چهاردهم به عنوان استاندار آینده‌ی مازندران اعلام خواهد شد.

نظر خود را در بخش نظرات انتهای همین مطلب با ما در میان بگذارید. به نظر شما چه کسی، استاندار مازندران خواهد شد!؟

دیدگاه شما با حفظ نام نویسنده و بعد از زمان کوتاهی، تائید و منتشر خواهد شد.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.

13 دیدگاه

* بدون شک در بین‌گزینه ها بهترین فرد دکتر یونسیه

* یه بارم به یه پزشک اعتماد کنید مثل پزشکیان که طبیب کشور شد یونسی هم طبیب مازندران بشه

* انتخاب رضییان یه شوخیه حتما

* انوشیروان محسنی بندپی محتملترین شخصه

* دکتر یونسی انسان شریفی هستند

* هر کی میاد بیاد این استاندار نوری زودتر بره

* یونسی ورضیان گزینه خوبین

* نبیان چه عملکرد خوبی داشت که استاندار بشه ؟

* میشه اقای نبیان شفاف سازی کنن چرا از سازمان مسکن برداشته شدن؟

* فقط طبیب استان ، جناب دکتر یونسی قادر به ایجاد تحول در استان به سبب ارتباطات گسترده با مجموعه دولت علی الخصوص رییس جمهور محترم است.

* دکتر هادی ایاذی دکتر عیسی کاکویی دکتر محسنی بندپی دکتر یونسی

* دکتر انوشیروان محسنی بندپی گزینه نهایی است البته اگر بپذیرند ، امیدواریم اینبار ایشان قبول کنند و به استان و وطن خود خدمت کنند.

* تنها گزینه ای که میتونه مازندران رو از این وضع فاجعه بار نجات بده نبیان هست. ایشون بار ها ثابت کرد که اصلا به دنبال حاشیه نیستند و فردی عملگرا هستند. استان در حال حاضر نیازی به نیرو های سیاسی ندارد.

آخرین اخبار

16 to 19 از 5