logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

محمدی: مازندران از عدم وحدت، ضربات بسیاری خورد

1403/06/23

رییس ستاد مستقلین حامی دکتر پزشکیان در مازندران، شخصیت‌های سیاسی استان را به همدلی و وحدت برای انتخاب استاندار ایده‌ال دعوت کرد.

به گزارش تکرار ؛ مهدی محمدی با تاکید بر اینکه مازندران در دهه‌های اخیر بیش‌ از هر چیزی از عدم‌همدلی ضربه خورده است، اظهار داشت: در گذشته همواره در زمان انتخاب استاندار، عدم وحدت موجب می‌شد تا مازندران ضربات بسیاری بخورد.

فرماندار اسبق شهرستان‌های رامسر، نوشهر، نور و قائم‌شهر ادامه داد: مازندران برای رسیدن به توسعه و چشم‌اندازهای مدنظر نخبگان، نیاز به استاندار ایده‌آلی دارد که تمام ویژگی‌های یک مدیر توانمند را دارا باشد.

محمدی با تاکید بر اینکه در زمان انتخابات با مدیریت دکتر مهدی یونسی در ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان در مازندران، همدلی و وحدت بسیار خوبی شکل گرفت و نتیجه‌اش را همگان مشاهده کردند، افزود: اکنون نیز برای موفقیت دولت نیاز به چنین مدیریتی در استان است.

مدیرکل اسبق سیاسی انتخابات استانداری مازندران ادامه داد: مازندران مسائل بر زمین مانده‌ی زیادی در حوزه‌های پسماند، راه‌ها، بهداشت‌ودرمان، گردشگری، کشاورزی و ... دارد که اگر فردی پاکدست، توانمند، مدیر، معتقد به استفاده‌ی از کارشناسان نخبه و البته نزدیک به دکتر پزشکیان به عنوان استاندار انتخاب شود ، می‌تواند این مسائل را در بازه‌ی زمانی مناسب حل نماید.

محمدی با تاکید بر اینکه رمز موفقیت در مازندران، همدلی و وحدت است، افزود: بیاییم یک‌بار هم شده منافع شخصی را فدای منافع استان و مردم نماییم و با اجماع بزرگ همدلی و وحدت، سکان هدایت مدیریت استان را به یک فرد توانمند بسپاریم.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.