logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

سهرابی: دکتر پزشکیان، به دنبال صلح و گفتگو است

1403/07/07

 رییس ستاد انتخاباتی پزشکیان در نوشهر و عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور گفت : رییس جمهور در مجمع عمومی سازمان ملل متحد عزتمندانه و مقتدرانه چهره صلح طلبی ایران اسلامی را به جهانیان شناساند.

دکتر یدالله سهرابی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : دکتر پزشکیان با استفاده از ظرفیت تربیون سازمان ملل، چهره واقعی جمهوری اسلامی ایران را به دیگر کشورهای جهان با نگاه منطقی و هوشمندانه و مدبرانه معرفی کردند.

وی اظهار کرد : دکتر پزشکیان در حالی که دشمنان با زر و زور و تزویر و استفاده از ظرفیت امپراطوری رسانه ای در جهان مغرضانه و بدبینانه ایران اسلامی را تحقیر می کردند، با استفاده از ادبیات صادقانه و عزتمندانه تعامل و گفت و گو و صلح طلبی کشورمان را بیان کردند.

وی خاطرنشان کرد : دیدارهای رییس جمهوری کشورمان با مسوولان عالی رتبه و ارشد کشورهای مختلف از جمله فرانسه، ترکیه، سوئیس همه در راستای حفظ منافع ملی و بر اساس سه اصل عزت، حکمت و مصلحت شکل گرفته بود.

این عضو شورای عالی نظام پزشکی کشور یادآور شد: رییس جمهور همچنین در این سفر خارجی دیدگاه جمهوری اسلامی ایران را در دیدار با مسوولان رسانه های امریکایی شفاف بیان کردند.

رئیس جمهور چهره صلح طلبی ایران را هوشمندانه به جهانیان شناساند

دکتر سهرابی با بیان این دکتر پزشکیان صدای درد تحریم داروی بیماران دیر درمان و جانبازان در سازمان ملل بود، بیان کرد : در خصوص رفع تحریم ها به خصوص دارو و تجهیزات و ملزومات پزشکی که ظالمانه سلامت مردم و هموطنان را به مخاطره می اندازد و از سوی کسانی که ادعای بشردوستانه دارند، رفتارشان را زیر سوال برد و چهره واقعی آنان را بر افکار عمومی دنیا آشکار کرد.

وی اضافه کرد : پزشکیان همانطوری که در داخل راهبرد وفاق ملی محور دولت چهاردهم است و از همه احزاب و نهادها و نخبگان و فعالان سیاسی و اعضای دولت و ملت خواست به دنبال وفاق باشند و در سازمان ملل نیز با بیان دیدگاه های خود برای ایجاد تفاهم در جهان، کاهش تنش و دشمنی و حفظ حقوق ملت و عزت و اقتدار ایران را با ترمیم روابط با دنیا همراه با عزتمندی مبتنی بر رفع تحریم و تبعیض روابط بین المللی تاکید داشتند.

به گفته وی رییس جمهور تعاملات اقتصادی کشورمان را با جهان در راستای حذف تحریم ها و تعامل با جهان با یک نگاه فاخر و مترقی مورد تاکید قرار دادند.

به گزارش ایرنا، هفتاد و نهمین نشست مجمع عمومی سازمان ملل متحد از بعدازظهر سه‌شنبه (۳ مهر) به صورت رسمی در نیویورک آغاز به‌کار کرد و با حضور سران کشورهای جهان در حال برگزاری است.

مسعود پزشکیان رئیس‌جمهور ایران یکم مهر ماه به‌ منظور حضور و سخنرانی در مجمع عمومی سازمان ملل عازم نیویورک شد و روز سه‌شنبه سوم مهر در سخنرانی خود دیدگاه‌های ملت ایران را تبیین کرد.

این سفر اواخر شهریور یا اوایل مهر هر سال انجام می‌شود و سران کشورهای مختلف در آن به بیان دیدگاه‌ها و راهکارهای بهبود اوضاع جهان می‌پردازند. روسای جمهور کشورمان نیز در ادوار مختلف راهبردها و مسائل مورد نظر نظام جمهوری اسلامی ایران را بیان کرد.

سخنرانی در اجلاس جانبیِ مجمع عمومی به‌نام «سران برای آینده»، دیدار با ایرانیان مقیم آمریکا، گفت‌وگو با رهبران ادیان الهی، نشست با مدیران رسانه‌ها، اندیشکده‌ها و دیگر دیدارهای دوجانبه با برخی سران کشورهای اروپایی، آسیایی و جهان اسلام از جمله برنامه‌های احتمالی رئیس‌جمهور کشورمان بود.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.

سایر اخبار

آخرین اخبار

16 to 19 از 5