logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

ابراهیم‌زاده؛ دبیر جدید حزب اعتدال و توسعه در مازندران

1403/07/19

مراسم تودیع و معارفه دبیر حزب اعتدال و توسعه در استان مازندران برگزار شد.

به گزارش گروه خبری تکرار و به نقل از معاونت رسانه و اطلاع‌رسانی حزب اعتدال و توسعه در مازندران ، سیدعلی آقازاده در این مراسم گفت: حرکت حزب اعتدال و توسعه تعاملی است. ما نه چپ هستیم و نه راست و از تندروی‌ها دوری می‌کنیم.

معاونت امور استان‌های حزب اعتدال و توسعه افزود: ما با گفتمان تعادلی و تعاملی تلاش می‌کنیم توسعه سیاسی و رشد فرهنگی را در جامعه رقم بزنیم.  

آقازاده ضمن تشکر از موسسین و بانیان شکل‌گیری حزب اعتدال و توسعه در مازندران گفت: جا دارد در اینجا از آقای مهدی قاسمی که در طول یک دهه گذشته برای راه‌اندازی و تاسیس حزب اعتدال و توسعه در استان مازندران زحمات زیادی متقبل شده ، کمال تقدیر و تشکر را داشته باشم. مازندران یکی از استان‌های سیاسی کشور است که همیشه فضای مثبتی را در این زمینه ایجاد کرده است.

وی افزود: در طول دو سه سال اخیر آقای قاسمی به دلیل مسوولیت‌های اداری و شائبه‌هایی که احتمالا ایجاد می‌شد حضور کمتری داشت. تا اینکه در زمان انتخابات، دکتر ابراهیم‌زاده با انگیزه و شناختی که از تمام مناطق مازندران داشت تعامل نزدیکی را با ما آغاز کرد. در انتخابات زودهنگام ریاست جمهوری اخیر فعالیتهای موثر حزب در مازندران ادامه داشت و من شاهد بودم که آقای ابراهیم‌زاده هر روز گزارش کار می‌داد و درخواست‌ها را اعلام می‌کرد.زوقتی که ما این عملکرد را دیدیم ، از دکتر ابراهیم‌زاده درخواست کردیم که مسوولیت دبیری حزب اعتدال و توسعه را در مازندران بپذیرند.

دبیر حزب در استان تنها نمی‌تواند کار انجام دهد

آقازاده ادامه داد: دبیر حزب در استان به تنهایی موفق نمی‌شود و شرط آن هم اینست که همه به او کمک کند. هر مدیری در هر کجای دنیا که تنها باشد نمی‌تواند کار کند. موفقیت دکتر ابراهیم‌زاده به عنوان مسئول ستاد انتخابات حزب اعتدال و توسعه حامی دکتر پزشکیان در استان مازندران منوط به حضور همه عزیزان و همراهی مردم بود. از آقایان یونسی رئیس ستاد مرکزی انتخابات دکتر پزشکیان و دکتر شجاعی کیاسری رئیس ستاد اصولگرایان حامی دکتر پزشکیان در استان مازندران کمال تشکر را دارم که در نهایت دکتر پزشکیان در استان مازندران آرای بسیار خوبی به دست آوردند.

نماینده‌ها عضوگیری کنند

سید علی آقازاده معاون امور استانهای حزب اعتدال و توسعه تاکید کرد: ما انتظار داریم در 22 شهرستان استان مازندران ، 22 نمایندگی داشته باشیم تا دبیران شهرستانی ما بتوانند کانو‌ن‌های لازم را تشکیل داده و عضوگیری کنند تا جمعیت حزب اعدال و توسعه در مازندران بیشتر شود.
برگزاری جلسات منظم حزب از دیگر خواسته‌های ماست. امکانات حزب باید در استان تقویت شود و هر حمایتی که لازم باشد ما انجام خواهیم داد. بنده حامل سلام گرم دبیر کل حزب اعتدال ، جناب آقای دکتر نوبخت ، قائم‌مقام حزب ، دکتر واعظی و معاون اجرایی ، جناب آقای دکتر جنتی و همه اعضای شورای مرکزی به مردم مازندران هستم.

untitled_rag3.jpg

در ادامه این مراسم محمد اسماعیل ابراهیم‌زاده نیر به نقش موثر احزاب در شکوفایی جامعه اشاره کرد و افزود: تلاش خواهیم کرد به دور از تندروی‌ها به دنبال پیگیری مطالبات مردمی خواهیم بود.

دبیر جدید حزب اعتدال و توسعه در استان مازندران افزود: همانطور که می‌دانید تفکر و گفتمان این حزب دوری از تندروی‌ها است و ما در مازندران نیز طبق این گفتمان رفتار خواهیم کرد.

ابراهیم‌زاده با بین اینکه حزب اعتدال و توسعه مازندران از امروز به دنبال جذب نخبگان و افراد تاثیرگذار جامعه خواهد بود، ادامه داد: تمام افرادی که دل در گرو خدمت به مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران دارند می‌تواند در این حزب فعالیت قانونی داشته باشند.

وی تصریح کرد: با یک برنامه‌ریزی منظم و منسجم به دنبال پیاده‌سازی اهداف حزب اعتدال  و توسعه در استان مازندران خواهیم بود.

 

در پایان این مراسم ضمن تقدیر از زحمات مهدی قاسمی دبیر پیشین حزب اعتدال و توسعه در مازندران، محمداسماعیل ابراهیم‌زاده به عنوان دبیر جدید معارفه شد.

3_v28q.jpg

2_s65q.jpg

 

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.