logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

برگزاری مراسم معارفه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه‌ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران

1403/07/26

دکتر محمد صادق رضایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران در جلسه معارفه معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه که با حضور مدیران این حوزه برگزار شد گفت: معتقدم نباید رفتارهایی مانند اعمال سلیقه و یا جناحی در این حوزه انجام داد، لذا باید با همه افراد توانمند کار کرد و بهترین و شایسته‌ترین افراد را بکار گیریم.

دکتر رضایی ایجاد انگیزه در نیروها را از وظایف مهم مدیران برشمرد و افزود: افراد توانمندی هستند که فقط کافیست انگیزه داشته باشند تا عملکرد بهتری از خود بروز دهند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران دکتر پنبه چی را  از مدیران با تجربه، شایسته، خلاق و فعال در مجموعه دانشگاه عنوان کرد و افزود: پیشبرد اهداف یک مجموعه، کاری تیمی است که با همکاری و همفکری مسوولانه کارکنان میسر می شود و انتظار دارم با تلاش همه مدیران  و مشارکت کارکنان این مجموعه شاهد ارتقای سطح ارائه خدمات باشیم.

 

دکتر محمد پنبه چی معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران در این جلسه با تشکر از تلاش‌های مدیران این حوزه اظهار کرد: علیرغم اینکه همه افراد در این معاونت در حوزه های مختلف نهایت تلاش خود را صادقانه و با همه توان انجام داده اند اما متاسفانه با  برخی راهبردهای نادرست هم اکنون با مطالبات گسترده، ناترازی و نارضایتی کارکنان مواجهیم.

وی ادامه داد : البته من با آگاهی کامل از وضعیت دانشگاه این مسئولیت را پذیرفتم و تجربه نشان داده است برای انجام کارهای سخت و بزرگ باید همه پتانسیل‌ها به کارگیری شوند و کار تیمی نتیجه می‌دهد، لذا در این معاونت استراتژی ما یقیناً همینطور خواهد بود.

معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه علوم پزشکی مازندران سلامت کاری،صداقت و همچنین کاربلدی و کارآمدی را بعنوان ویژگی های مهم در محیط کار یاد کرد و تصریح کرد : افراد در هر رده‌ای که باشند با داشتن این شاخص ها موفق خواهند بود.

دکتر پنیه چی افزود: در حالی که در مجموعه دانشگاه شاهد نا امیدی، کاهش انگیزه و نارضایتی بودیم، حضور آقای دکتر رضایی در مجموعه دانشگاه امیدی دوباره را بازگرداند و فضا را تغییر دادکه باید آن را تقویت کنیم و نباید حتی سهواً این شرایط مخدوش شود.

وی با بیان اینکه وضعیت دانشگاه انقدر مهم بود که اولین انتصاب دولت در استان در دانشگاه علوم پزشکی مازندران اتفاق افتاد، تاکید کرد: به خاطر شرایط ویژه دانشگاه و با توجه به وفاق و همچنین توانمندی که از آقای دکتر رضایی سراغ داشتند ایشان برای این مسئولیت انتخاب شد .

دکتر پنبه چی با قدرانی از محبت و لطف و حسن اعتمادشان برای این مسئولیت مهم اظهار امیدواری کرد دانشگاه به رشد و  تعالی برسد و همه ما موظفیم به نحو مطلوب در این مسیر حرکت کنیم.

 

در پایان این جلسه، دکتر رضایی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی مازندران حکم مسوولیت معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه را به دکتر محمد پنبه چی اهدا کرد و ضمن آرزوی موفقیت برای ایشان، از زحمات سرپرست سابق معاونت توسعه دانشگاه قدردانی کرد.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.