logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

وزیر ارشاد: انتصابات تا آخر مهر نهایی می‌شود

1403/07/26

 صالحی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی درباره تاخیر در تعیین معاونت‌ها، گفت: قبلا هم گفتیم تا آخر مهر انتصابات انجام می شود، و با توجه به سه‌گانه شدن استعلام‌ها مسیر انتصابات کمی طول کشیده، کمیته انتصابات هم کار خود را انجام خواهد داد.

به گزارش تکرار و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت، صالحی در پاسخ به این سوال که وزارت ارشاد برای قانونمند کردن سبک موسیقی رپ، برنامه‌ای در دست دارد؛ گفت: درباره این نوع موضوعات، اجازه بدهید معاونت هنری مستقر (یا تثبیت یا تغییر) شود، در شورا یا مجموعه‌ای که در دوره جدید استقرار پیدا می کند، موضوعاتی که یک مقداری مورد تفاوت نظر است آنجا تعیین تکلیف نهایی خواهد شد.

صالحی درباره تاخیر در تعیین معاونت‌ها، گفت: قبلا هم گفتیم تا آخر مهر انتصابات انجام می شود، و با توجه به سه‌گانه شدن استعلام‌ها مسیر انتصابات کمی طول کشیده، کمیته انتصابات هم کار خود را انجام خواهد داد. مجموعه معاونت‌ها در مسیر استعلام ها قرار دارد و همان قولی که دادیم تا پایان مهر ماه، از نظر ما قطعی است.

وی درباره سند تئاتر هم گفت: هر سندی که مصوب شود آیین نامه های اجرایی آن ان‌شا الله تهیه خواهد شد.

وزیر فرهنگ درباره هنرمندان ممنوع الکار هم اظهار داشت: تک‌تک این موارد در این دوره جدید مورد بررسی مجدد قرار می گیرد و تجدیدنظر کلی می‌شود.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.