logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

عمران عباسی: کارکنان سازمان بهزیستی باید امید آفرین باشند

1403/06/22

عمران عباسی، نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی طی نشستی با فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی استان و روسای ادارات بهزیستی حوزه انتخابیه در اداره بهزیستی شهرستان قائم شهر در راستای بررسی مسائل، مشکلات و خدمات قابل ارائه به جامعه هدف و اقدامات و برنامه های پیش روی این اداره کل به گفتگو پرداخت.

به گزارش تکرار و به نقل از روابط عمومی اداره کل بهزیستی مازندران؛ بریمانی مدیرکل بهزیستی استان در این نشست با اشاره به گستردگی خدمات بهزیستی به جامعه هدف عنوان کرد: خدمات بهزیستی از قبل از تولد در قالب مشاوره ژنتیک آغاز و تا دوران سالمندی ادامه دارد و به نوعی می توان گفت بهزیستی به عموم افراد جامعه خدمات می دهد.

در این دیدار مدیرکل بهزیستی مازندران به ارائه گزارش از وضعیت خدمات و عملکرد بهزیستی استان پرداخت و خواستار همکاری هرچه بیشتر نمایندگان مجلس شورای اسلامی با برنامه های بهزیستی شد و بیان کرد: تلاش می کنیم به کمک نمایندگان استان بتوانیم موانع و مشکلات را جهت رفاه حال گروه هدف مرتفع کنیم.

وی همچنین خواستار فراهم نمودن شرایط و مساعدت به خانواده هایی که در طرح نهضت ملی مسکن فاقد سهم آورده هستند شد و افزود: امکانی فراهم شود تا از محل منابع صندوق توسعه سهم این خانواده‌ها تامین و راهگشایی شود.

در ادامه عباسی نماینده مردم شهرستانهای قائمشهر، جویبار، سیمرغ، سوادکوه و سوادکوه شمالی در مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از زحمات کارکنان بهزیستی اذعان داشت: کارکنان سازمان بهزیستی باید امید آفرین باشند و ابتدا باید زیستی شایسته داشته باشید تا بتوانید زیستی شایسته برای جامعه هدف رقم بزنید.

 وی تصریح کرد: کار در بهزیستی بسیار سخت است و بهزیستی وظیفه سنگین و مهمی جهت ارتقاء رفاه و بهتر زیستن مردم خصوصا جامعه هدف بر عهده دارد و محقق شدن این امر مستلزم تلاش همه مدیران و مجموعه کارکنان بهزیستی می باشد.

عباسی ضمن استماع پیشنهادات مدیرکل بهزیستی استان و روسای ادارات بهزیستی خاطرنشان کرد: هر طرح و لایحه ای که جهت توانمندسازی مددجویان باشد را در صحن مجلس شورای اسلامی مطالبه گری خواهیم کرد.

 

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.