logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

یک مازندرانی سرپرست بنیاد شهید تهران بزرگ شد

1403/06/25

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی عباسعلی رضایی را به عنوان سرپرست جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب کرد.

سعید اوحدی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در حکمی عباسعلی رضایی را به‌عنوان سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ منصوب و از زحمات اصحاب کریمی مدیرکل سابق بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تقدیر کرد.

این مراسم با حضور معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگران، سرپرست دفتر نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید، فرماندار تهران و معاون هماهنگ‌کننده سپاه تهران برگزار شد.

خدمت به جامعه ایثارگری را همانند نماز و روزه واجب می‌دانم

عباسعلی رضایی، سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ در این مراسم گفت: خدمت به جامعه ایثارگری را همانند نماز و روزه واجب می‌دانم؛ ما حق نداریم حتی یک نفر از ارباب‌رجوع را نسبت به‌نظام بدبین کنیم و اگر این‌گونه باشد ما سوار بر کشتی انقلاب نیستیم.

وی با تأکید بر خدمت شایسته با جامعه ایثارگری خاطرنشان‌ کرد: باید خدا را شاکر باشیم که در خدمت انسان‌هایی هستیم که پایه‌گذاران اصلی این انقلاب هستند و همه داشته‌های خود را برای این نظام بخشیدند.

سرپرست بنیاد شهید و امور ایثارگران تهران بزرگ تصریح کرد: خدمت به ایثارگران امری مهم و ضروری است که باید موردتوجه قرار بگیرد و امیدوارم خداوند نیز به ما توفیق خدمتگزاری به قشر معظم و معزز را عنایت کند.

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.

1 دیدگاه

* از معدود اخبار انتصابات بجا، درست، از جنس مردم و... توسط دولت وفاق ملی در روزهای اخیر