logo logo

وب سایت اطلاع رسانی عملکرد دولت دکتر پزشکیان

در استانهای شمالی

گروه خبری تکرار

پایگاه اطلاع رسانی مازنی خبر (مازنی نیوز)

mazanenews.ir

ایران، مازندران

قائمشهر ، میدان شهید قاسم سلیمانی، خیابان شهید بهشتی ، روبروی خیابان عدالت ۳۵

شماره تماس: ۴۲۲۶۲۴۱۴-۰۱۱

تلفن همراه جهت ارسال پیام در تلگرام و واتس آپ: ۰۹۱۱۸۲۴۴۷۰۴

mazaninews@gmail.com

یادداشت / انتخاب استاندار مازندران؛ بایدها و نبایدها

1403/06/23

مرتضی جعفری / فعال سیاسی - اجتماعی : اکنون که با پیروزی دکتر پزشکیان و تشکیل دولت وفاق ملی، گامی بلند در راستای تحکیم و گسترش شعارهای انتخاباتی جناب آقای دکتر پزشکیان رئیس جمهور محبوب ایجاد گردیده، بحث انتخاب استانداران به عنوان عالی‌ترین مقام استان و موتور پیشران توسعه در استان‌ها، به بحث جدی مردم بالاخص حامیان و اعضای ستادی نامزد پیروز انتخابات تبدیل گشته است.

بحث انتخاب استاندار مازندران نیز یکی از مباحث جذاب و پربحث این روزهای محافل، جریان‌ها، احزاب و حتی مردم کوچه و خیابان تبدیل شده است و هر کسی از منظری، در این خصوص اعلام نظر کرده و گزینه‌های خود را ارائه می‌دهند. از لیست‌های ۲۱ نفره، ۱۵ نفره، ۸ نفره، لیست اصلاحات، تهران نشین‌ها و غیره...!

 اما واقعیت این است که برخی از این افراد، نه در مرحله اول و نه در مرحله دوم انتخابات، هیچ اعتقادی به گفتمان دکتر پزشکیان نداشته و هنوز هم ندارند و در ستادهای انتخاباتی رقبای دکتر پزشکیان مسئولیت داشته‌اند و از تمام توان خود برای شکست این گفتمان استفاده کردند، پس چگونه می‌خواهند در دولتی صاحب چنین مسئولیت خطیری باشند که هیچ قرابتی بین آنها و گفتمان آن دولت برقرار نیست؟؟؟

با عنایت به فرمایش مقام معظم رهبری در دیدار با نمایندگان مجلس (۳۰ مرداد ۱۴۰۲) در پاسخ به آقای قالیباف که برخی از نمایندگان از صحبت‌های رهبری در مورد دخالت در انتصابات ناراحت شده‌اند، ایشان ضمن اشاره به قانون اساسی و اصل تفکیک قوا فرمودند: «واقعاً نمایندگان نباید در امور انتصابات دولتی دخالت کنند»

واقعیت این است که سهم‌خواهی برخی، محلی از اعراب نخواهد داشت لذا وزیر محترم کشور و هیئت دولت و در راس آن رئیس جمهور محترم باید کسی را به عنوان سکاندار استان شهید پرور و ولایتمدار مازندران انتخاب کنند که دارای قدرت مدیریت قوی، آیینه تمام نمای تامین منافع و مصالح مردم ، ایجادکننده همدلی و همراهی مردم، احزاب و گروه‌ها در استان مازندران باشد و با تکیه بر گفتمان رئیس جمهور محبوب جناب آقای دکتر پزشکیان نماد اخلاص، وفاق، علمگرایی و عملگرایی باشد. ان شاءالله...

ثبت دیدگاه

نام کاربری و موبایل شما منتشر نخواهد شد.