کد خبر: 27797تاریخ انتشار : 21:24:18 - سه‌شنبه 21 مه 2024

عضو مجلس خبرگان رهبری: وجود شهید آیت‌الله رئیسی برای کشور و انقلاب ارزشمند بود

آیت الله علی معلمی ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور انقلابی کشور و همراهانش با بیان اینکه شخصیت و خدمات رئیس جمهور شهید هیچ وقت فراموش نخواهد شد، خاطر نشان کرد: دوست و دشمن، خدمات و زحمات آیت الله رئیسی را دیدند که چگونه شب و روز پای کار بود و خستگی […]

عضو مجلس خبرگان رهبری: وجود شهید آیت‌الله رئیسی برای کشور و انقلاب ارزشمند بود

آیت الله علی معلمی ، ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت رئیس جمهور انقلابی کشور و همراهانش با بیان اینکه شخصیت و خدمات رئیس جمهور شهید هیچ وقت فراموش نخواهد شد، خاطر نشان کرد: دوست و دشمن، خدمات و زحمات آیت الله رئیسی را دیدند که چگونه شب و روز پای کار بود و خستگی نمی‌شناخت.

وی افزود: در طول مدت خدمت، همه هفته‌ در یکی از شهرها و استان‌ها حضور پیدا می کرد و به دنبال کار مردم بود.

عضو مجلس خبرگان رهبری از مازندران تصریح کرد: رئیس جمهور شهید، برای آبادانی کشور و رفاه حال مردم از دورترین استان جنوبی تا شمال‌ ترین نقطه ایران را در طول این مدت زیر پا گذاشته بود و به برخی استان‌ها و شهرها چند بار سفر کرده بود تا مشکل منطقه کاملا رفع شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری: وجود شهید آیت‌الله رئیسی برای کشور و انقلاب ارزشمند بود

معلمی به پروژه آب رسانی به خوزستان که یکی از پروژه‌های مهم و بزرگی بود که در زمان ریاست جمهوری آیت الله رئیسی به انجام رسید اشاره کرد و افزود: وی کارهای حیاتی زیادی در سطح کشور انجام داد و می توان گفت وجودش برای کشور و انقلاب مغتنم بود و سرمایه محسوب می شد.

امام جمعه شهرستان قائمشهر ادامه داد: امیدواریم خداوند رحمان درجات او را متعالی با اجداد طاهرش محشور گرداند و همراهانش را مشمول رحمت و رضوان خود قرار دهد.

وی در پایان گفت: ازخدای منان خواستاریم برای این ملت جایگزینی مانند و یا بهتر از این شهید عنایت کند تا بتواند برای آبادانی و عمران کشور قدم بردارد و در راه خدمت رسانی به محرومان جامعه تلاش کند.