کد خبر: 27805تاریخ انتشار : 21:36:48 - سه‌شنبه 21 مه 2024

ضرب الاجل برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری

یوسف نوری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت نیروگاه زباله سوز ساری گفت: رئیس جمهور شهید در سفر به استان بر تکمیل زباله سوز در شهر ساری تاکید کرده بودند. استاندار مازندران بر لزوم بهسازی و احداث راه دسترسی به زباله سوز ساری تاکید کرد و گفت: شهر ساری با مشکلات زیادی […]

ضرب الاجل برای تکمیل پروژه نیروگاه زباله سوز ساری

یوسف نوری پیش از ظهر سه شنبه در جلسه بررسی وضعیت نیروگاه زباله سوز ساری گفت: رئیس جمهور شهید در سفر به استان بر تکمیل زباله سوز در شهر ساری تاکید کرده بودند.

استاندار مازندران بر لزوم بهسازی و احداث راه دسترسی به زباله سوز ساری تاکید کرد و گفت: شهر ساری با مشکلات زیادی روبروست و باید برای رفع آن تلاش و برنامه‌ریزی شود.

نوری با تاکید بر اینکه باید مسائل مهندسی در ساخت پروژه زباله سوز ساری رعایت شود، گفت: زمانبندی در پروژه‌های عادی معنایی ندارد و باید اجرای آن تسریع شود.

استاندار مازندران افزود: پروژه زباله سوز ساری باید تا دهه فجر تکمیل شود و به افتتاح برسد.

استاندار مازندران با بیان اینکه اجرای پروژه زباله سوز ساری سخت نیست، گفت: طی فرایند زمانی یک ماهه باید مسائل مربوط به آب و برق پروژه نیروگاه تکمیل شود.

نوری شفاف نبودن قرارداد پروژه از جمله غدغه‌ها بیان کرد و گفت: آب بر جاده برای پروژه نیروگاه زباله سوز ساری باید سریع تکمیل شود.

حسین قبادی شهردار ساری گفت: ۲۰ میلیارد تومان مطالبات زباله سوز باقی مانده است و تعهدات این دستگاه به روز شده است